bambi

Kalas!


Det var en massa aktiviteter på Rica Talk Hotel idag. Vi var där för att fira att Alfonshotellet fyller 2 år, men också att dom har startat något som heter Kalaskrogen där man kan fixa ett roligt kalas. Så dom flesta av aktiviteterna hade förstås kalas-tema!


Först ut var lekar. Vi fick knyta fast balonger runt benet för att sen jaga varandra och försöka smälla varandras balonger. En mycket uppskattad lek för dom flesta. Min bloggkollega Vimmelmamman var med och lekte också:



Vi gjorde cake pops. Dessa fina gjorde maken:



Men det var ju roligast att äta upp dom:



Sen blev det att tillverka kronor. Här ser ni ännu en bloggkollega till mig, Tumadre med sina två fina barn. (Ser ni att hon har en sån fin kofta på sig..?  ;)) :



Zack i hans fina krona:

#1 - TUMADRE

Det var kul att träffa er! :-) Och tack för komplimangen om min kofta. Du var ju fin i även dina mollysar! Kram!

#2 - Carolina

Ser ut som ett härligt kul event :-)

#3 - Matilda

Wow, vad fin bloggen har blivit :) (finARE kanske man ska säga) /Matilda

#4 - Caroline

Åh ballongdansen, den hade vi på alla barnkalas när jag och min syster var små! Det var en favorit bland de flesta förutom de som var rädda för ljudet..