bambi

Nya mollysar och liten liten bloppis
Fyra nya Odd Molly plagg från deepFling väntade på mig här hemma när vi kom hem. Det var kul att ha lite roliga paket att se fram emot här hemma i sverige.

Remix blouse

Klassikern 327 i färgerna vintage berry och mid apricot. Den sistnämda blev i fel storlek (strl 3) så om det är någon som vill köpa den i mid apricot i strl 3, den är helt ny i påse, inte ens provad, så kan ni maila mig på: [email protected] Jag vill bara ha 700 kronor för den (nypris här i sverige är 899 kr)

Sen så blev det new jersey tank i grey melange.

Sen så har Leah vuxit ur sitt babygym, så den tänkte jag också sälja. Vi tvättade den innan vi åkte, så den är ren och fräsch men den är ganska så noppig efter två barn som har haft den. Djuren piper, skramlar och låter. Huvudet som bebisen ligger på är mjuk för huvudet (mycket praktiskt) och öronen på den prasslar. Tror att den var rätt så dyr i inköp, men ni får lämna bud vad ni vill ge för den om ni är intresserade: [email protected]

#1 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jättefina!

Den första kändes lite höstig men de andra var verkligen vårfina =)



Brun är du med! =)

#2 - Anonym

Fina Mollys! :} Jag skulle vilja se hur det blev efter dina tandblekningar i Thailand ? :}

#3 - Viveca

Fin-fina plagg! Vi har precis likadant babygym, som helt plötsligt bara tar en massa plats och inte används av lilla L. Kanske ska lägga ut det på blocket ändå...



Kram