bambi

...och två par strumpor åt lille lille... Zack och Leah :)
Leahs nappavvänjning har gått ganska så okej. Vi har inte känt att vi har behövt ge henne nappen någon gång under helgen. Visst har hon varit ledsen, men det har inte varit ohanterligt. Hon har fortfarande svårt att somna utan nappen och gråter en del, men vi tröstar och kramar om henne tills hon somnar. Natten däremot gick oerhört bra, hon vaknade en gång ordentligt men vaknade till några gånger och pep till men somnade sen om av sig självt!



Tack för alla fina gratulationer och uppvaktningen idag! Jag har verkligen haft en jättefin dag! Min syster och hennes kille kom förbi med blommor och presenter och så hade hon stickat dessa söta små strumpor åt barnen! Tack finaste syster!

Ikväll har jag önskat mig nachos, som maken ska laga som födelsedagsmiddag åt mig  :)
#1 - Killmamman

grattis i efterskott! vilken fin blogg du har :)

#2 - Carolina

Sv: Tack så mycket, det är helt klart lite läskigt att bli groggy av medicin...



Stort GRATTIS på födelsedagen, hoppas dagen varit precis som du vill! <3 kram!

#3 - Sussi

Hejsan



Men grattis i efterskott. Hoppas att dagen var bra.



Många krammar

fr

Sussi

#4 - Ann

Grattis i efterskott. Vilka söta sockor din syster har stickat.

#5 - Denise - Mamma, foto, galenskap

grattis i efterskott!



sv: tackar man tackar :)

#6 - madeleine

Åh, är ni hemma igen nu? Hur länge har ni haft semester? :-) Grattis i efterskott. Kram