bambi

Sommartider, hej hej!
Idag så stannade vi en stund ute på vår gård efter dagishämtning. Det finns en liten gunghäst på vår gård som Zack gillar att gunga på. Det fick mig att tänka på en bild som jag tog på honom förra året där han glatt lutar sig bakåt på den. Den bilden var tagen förra sommaren och sommaren känns så avlägsen även fast vi nu har ställt om till sommartider. Det finns till och med lite snö på marken på en del ställen här i Stockholm.



Jag hoppas att vintern bara är på ett kort-kort återbesök just nu och att våren kommer tillbaka.

#1 - Madde

Han är så hemskt lika dig tycker jag!

Härligt med en massa bilder:)

Det är främst pga dina bilder jag alltid kikar in här:)

#2 - Sigrid

Ojoj vad mycket som händer, han har blivit så stor!

#3 - tankgirrl

Fler härliga vår- bilder, keep ém comin´;)