bambi

Tankar till Linda

Usch, va sorgen grep tag i mig. Fina Linda somnade in idag. Linda som följde min blogg när jag var gravid med Zack för att hon var gravid med sin William och jag började följa hennes. Sedan blev vi båda gravida igen, jag med Leah och hon med Erik. Vi följdes åt även in i cancerns värld. Vi fick våra cancerbesked med bara ett halvår emellan. Trots att vi båda fick cancer så fick vi helt olika sorter. Jag fick en botlig sort, men tyvärr inte Linda....

Jag har många, många gånger tänkt att det kunde lika gärna ha varit tvärtom.

Finaste finaste Linda du finns i mina tankar. Du togs ifrån din familj alldeles för tidigt. Det var alldeles för tidigt....

#1 - Johanna - Tvåbarnsmamman som just nu inte känner att hon har något att gnälla över denna sorgens dag

Så hemskt att hon gått bort, inte finns längre, men samtidigt så skönt att hon slipper lida mer och hennes familj slipper se henne kämpa i den extrema smärtan.



Kram på dej

#2 - Johanna

Orättvist är ett ord som passar bra just nu!



Tre fantastiska killar har förlorat sin mamma, Lars har förlorat sin fru. FInns inga ord som kan trösta :-(



Linda och jag var i samma föräldragrupp med hennes Erik och min Edwin. Utgången blev så annorlunda, en kamp, tårar, viljan att leva...



Sov gott finaste Linda

#3 - therese

ja man känner att man har mkt att vara tacksam för, och det är jag för det mesta. Men visst gnäller även jag på värdsliga ting. Då är det bra att man får en spark där bak som påminner en om att livet är bräckligt....

#4 - ≈Sanna≈

Detta är verkligen tragiskt. Usch man blir så ledsen och frustrerad.

Jag känner många som kände Linda då hon bodde i närheten av där jag växte upp.

Må hon vila i frid.

#5 - Madde

Ja det är så hemskt!

Främst för killarnas skull:(

Och att hon inte får se sina underbara barn växa upp!

Blir verkligen ledsen!

kram

#6 - Martina

Ofattbart men ändå så väntat. Speciellt senaste dagarna har jag haft svårt för att klicka på länkarna till hennes blogg för jag inte riktigt vetat om jag orkat få "beskedet" och sen fick jag det via Anna-Marias istället (Dolce Bambini)....



En stark ängel har nu fått lämna det svaga bakom sig och vecklat ut sina vingar.

#7 - Tess

Tycker det är så orättvist att hennes barn blivit utan mamma. Inte för att någon utan familj förtjänar cancer, det är inte det jag menar.

#8 - Anna L

Ja jag blev så ledsen när jag läste att fina Linda somnat in. Tankarna går till familjen. Usch, finner inga ord men man får sig verkligen en tankeställare om vad som är viktigt här i livet och att man absolut ska ta tillvara på det man har och inte gnälla över småsaker.

#9 - Annica

mina tankar går till Linda o hennes familj, framförallt hennes barn som nu får fortsätta sina liv utan sin mamma...

#10 - Lesthi

Jag började nästan gråta även fast jag inte känner henne :( det känns så hemskt att sådant händer varje dag, föräldrar som tas ifrån barnen på grund av tidig död samtidigt som livet bara fortsätter som vanligt för oss andra. Kramar till er och henne familj!

#11 - Jennie

Tårarna rinner när jag läser hennes blogg. Sån fruktansvärd sjukdom. Stackars barn som förlorat sin mamma, stackars man som förlorat sin fru.

Jag förlorade min svärmor i cancer på nyårsdagen.

Den värsta sjukdomen av de alla.....

#12 - Emmelie

Har fällt många tårar.

Jag kände inte Linda mer än genom de hon skrivit.

Men de tog hårt, barnen utan mamma och hon som så gärna ville och kämpade för att få bli frisk och alltid lika positiv.

Mina tankar går till deras familj och jag håller ett ljus tänt för fina Linda.