bambi

Andra favoriter från pre-fall
Om bara några veckor släpps pre-fall. Känns lite tidigt med höstkollektion när sommaren knappt har börjat. Nu ser det ut som om min favoritklänning inte kommer att gå i produktion, men jag välkomnar gärna någon av dessa in i min garderob:



# 744 Bakers cross dress i färgen lite blue, 2400 kr
# 749 Haystack tunic i färgen lite grey, 1600 kr

Vilken av dessa är er favorit?


P.S. Det har varit stora problem med kommentarerna och uppdateringen hos blogg.se idag. Mycket frustrerande!

#1 - Karen

I have just added your blog to my favourites.



I have both ob these styles coming to my webshop for Pre-fall but in different colours.

Haystack tunic in almost black and vintage rose

Bakers Cross dress in almost black



It is exciting when the new season's styles arrive but we have not yet had summer and I do not want to wish it away.

Fall will come soon enough.

Kram,

Karen from Canada XOXO

#2 - Ina

Klänningen och åter klänningen, kärlek säger jag bara!!! Har redan förbeställt denna i en butik fast i almost black men frågan är om inte fler av denna kommer i min ägo då jag tycker den är helt fantastisk!!

Kram Ina

#3 - sevendaysaweek

åh, tack så mycket!

#4 - Mali - just me

Wow vilka underbara kläder!! Ännu ett klädmärka att komma ihåg ser jag!!! :)

#5 - Maria.

Båda klänningarna är jättefina. Jag ville bara egentligen skriva att du skrivit så himla fina inlägg om dina barn idag. Man blir glad av dem. Hoppas det varit en fin mors dag för dig! :)

#6 - Sanna -Nybliven Mamma

Samma här, de har funkat så bra. De har räddat ammningen. Nu njuter man lika mycket som lillan gör :)

#7 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Hej fina! Klart du ska med på kryssningen!

Vi åker en lördag och kommer hem på söndagen.

27-28 augusti.

Klockan 18 på lördagen till klockan 16 på söndagen?



Grattis på morsdag!

Krama

#8 - M

Hej



Jag kommenterade i tävlingen om bebis-setet för några dagar sedan. Tror jag var först?



Har dock inte fått ngt mail? Vet inte om det var någon annan som vann, eller om du glömt maila mig eller om jag kanske stavade fel i min mailadress? :)

#9 - towis

jag gillar den ljusblåa bäst!