bambi

Dagens tips: Teething Bling


Världens smaraste accessoar för mammor - ett snyggt halsband som är utformat för bebisen att tugga på! Smycket är helt giftfritt och är tillverkad i ett material som är godkänt enligt alla gällande normer. Innehåller inga ftalater, BPA, PVC, latex eller bly. Alla färgämnen är helt naturliga så du kan låta ditt barn bita på det hur mycket som helst. Perfekt för min lilla bebis som ska stoppa in allt i munnen! Hon älskade det direkt!

Det finns även matchande armband som också är tuggvänliga! Finns i Allt för föräldrars shop.

#1 - Anonym

vilken kanonsmart grej, den länken ska jag spara tack för tispet :)

#2 - Malin

Men är det så smart att lära barnet att man får bita på mammas halsband?



Fast jag kan inget om barn så jag har ingen aning ;)

#3 - Elin F

De försöker nog tugga på mammas halsband ändå så kan ju vara smart att ha ett tuggvänligt ialf ;)

#4 - mathilda

men är det inte rätt dumt att ha ett halsband som dom får tugga på? nästa gång har man finhalsband på sig och vill för allt i världen inte att dom ska dra i det...

#5 - BAMBI

Jo, dom äter på halsband ändå! Så då är det lika bra att ha ett tuggvänligt :)

#6 - Mammabea

Grymt :)

#7 - Anna Österlund

Va smart..min son älskar att hålla på med halsband eller dragsaken på dragkedjor.. med denna behöver ja ju inte hålla på å hindra han hela tiden :)

måste genast kolla in dom där :)

#8 - Christine

Får man inte dregel på tröjan? :)

#9 - Anonym

För "mammor"? Varför kan inte pappor ha ett halsband?

#10 - Mailan

smart! Ska lägga detta på minnet och inhandla en sådan till hösten när nr.2 är beräknad att kika ut :)