bambi

Emma får en goodiebag!
Jag fortsätter att dela ut goodiebags! För er som inte har hängt med så delar jag då och då ut en goodiebag till en läsare som har lämnat en kommentar. Jag får ofta goodiebags på events och så får jag hem en hel del produktprover. Jag vill jättegärna ge tillbaka lite till er fina läsare så därför gör jag detta!



Emma
om När barn också blev människor:
tror det finns för och nackdelar med allt. Men tur att vi har kommit så pass långt att vi inte dricker o röker i den utsträckningen som det gjordes då.

Som du skriver tycker jag också att barn behöver leka och kunna ta för sig själva, man behöver inte vara över dom hela tiden.




Medans jag är iväg och njuter av teater så får ni jättegärna vara med och tävla om ett prentkort hos Geggamoja (tävlingen avslutas imorgon) eller gå in och rösta på LadyDahmer (Natashja Blomberg) som gick vidare i Gilettes tävling Just Legs.
#1 - Emma

åå vad gulligt!

Ja det gör en himla glad, bra uppigg en grå och haglig tisdag!

Tack som fan!