bambi

En sak som får mig att längta lite efter hösten...



Är denna vintervita kofta med bedårande hjärta på ryggen som definitivt kommer att hamna i min garderob i höst. Älskar sidenbandet som man knyter med också.

#883 Jumble Knit Coat heter den och kommer att kosta 2000 kr.

Det regnar ute här idag... så det framkallade lite höstkänslor hos mig... och längtan efter att få mysa i denna kofta.
#1 - Susanne

Vilken snygg tröja! Var kan man se bilder från höstens Odd Molly-kollektion?

#2 - Anonym

åh en dröm!

den kommer definitivt också hänga i min garderob!

#3 - ellenojag

åh en dröm!

den kommer definitivt också hänga i min garderob!

#4 - Anette

Men hur i hela världen kan man köpa en vanlig kofta för 2000:-???!!! :O

#5 - Cattis

Jag såg att du sålde fina jeanskjolen från Odd Molly. I samma veva la du upp en produktbild på en fantastisk jeansklänning från höstens kollektion. Kan det vara så att du fått nys om nån snygging till jeanskjol som väntas komma i höst? Jag själv letar förgäves efter pleated denim skirt i storlek 2 men kommer det en ny snygging till hösten så väntar jag gärna :-)

Kram Cattis

#6 - BAMBI

Cattis Du kommer nog få en tjuvtitt ganska så snart i bloggen ;)

#7 - Cattis

Me like :-)