bambi

God morgon!



Jag är nyduschad och känner mig ganska så pigg för en gångs skull (och det är inte alltid mna kan duscha på morgonen med två små). Vilke trevlig dag jag hade igår! Jag har ju inte ens berättat hälften för er, men jag var även på ett event mitt på dagen... berättar mer sen (väntar på att deras pressbilder ska dyka upp).

 

Idag har jag för en gångs skull inget inbokat, bara evenutellt ett utvecklingssamtal om Zack på förskolan (annars blir det imorgon). Så idag ska jag bara ta det lugnt! Jag minns knappt när jag senast hade en ledig dag och jag är ändå föräldraledig!!

 

Ha en underbar torsdag allihopa! Ni är så fina mina bloggläsare  :)

#1 - ♥anna♥

Ja det är verkligen vardagslyx att hinna med att duscha med två småttingar i huset!



Ha en bra dag du också!

#2 - Martina

Javisst ja, duscha skulle jag göra ja...