bambi

Grattis Maria och Maria!
Vinnaren av det fina kitet från Libvero blev:

Maria 
om Helgtävling: Vinn ett stort kit från Libero!:
Jag är gärna med och tävlar! :) Hoppas att du får en fin dag!


Och Maria får en liten goodiebag av mig!



Maria.  om Dagens Zack:
Vad söt han är!
Mina små får också gärna klä sig själva. Jag tror det bara är nyttigt för dem att få känna att de kan klara av det och få vara som de är. Ibland får man dock "vägleda" lite. :)
#1 - Yasmine

tycker det är så himla fint gjort av dig att dela ut dina goodiebags till människor lite pö om pö sådär :) Ha en superbra dag och tack för en bra blogg!!

#2 - Maria.

Nämen!:) Tusen tack snälla du! Jag har aldrig någonsin vunnit något och så kommer jag in här igen och vunnit en jättefin goodie bag från dig! Jag är sällan mållös, men jag är det nu. :) Många kramar, Maria.