bambi

Har haft en underbar helg!
Finally så fungerar blogg.se! Som ni kanske har märkt så har blogg.se inte fungerat på ett dygn eller så, mycket frustrerande när man har haft så mycket att dela med sig!

Kalaset igår var helt underbart! Barnen hade så roligt och jag hade en underbar dag med min vän Linda. Hela helgen har ju varit helt underbar och jag nästan hållt mig helt till min godisfria månad - endast i lördags åt jag en liten kaka och efterrätt. Men det är bara att köra på! Ett litet misstag får inte göra att man ger upp!

Jag vann inget pris under award-utdelningen på Mammablogg Galan, däremot under helgen så har jag vunnit 1000 kronor hos Nelly.com och en fin pall från Bonde of Sweden!!  :)  Och så många gulliga läsare har kommit fram och hälsat och det känns alltid lika roligt!

Idag så är Zack tillbaka på förskolan för första gången på över en vecka. Det verkar som om han har längtat efter alla kompisar och snälla fröknar. Innan dagislämningen så åkte vi förbi Skatteverket och registrerade vårt äktenskap - äntligen. Bara fyra månder efter vår vigsel  ;)

#1 - Sanna

Bättre sent än aldrig ;-)

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack. Där fick jag förklaringen på varför bloggvärlden var död igår.



Härlit att du också haft en fantastisk helg.

Hoppas du får en lika fin måndag!

#3 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Registrera äktenskapet? Det pappret där vigselförrättaren skriver under? Hm....... ja. Om det var det pappret har nog vi gjort det också ;-)



Superirriterande med blogg.se, mailade dem då jag fick 48 000 felmeddelanden och "oooooops", skulle inte tro att man får något svar..... Suck. Överväger att byta.

#4 - Anonym

Najs!

#5 - PhotographyOliviaOlsson

Najs!

#6 - Tova

Åh, duktiga du som lyckats undvika socker och smask så länge ;) låter som något man själv skulle försöka sig på också... hehe!

kram!

#7 - Tova

Åh, duktiga du som lyckats undvika socker och smask så länge ;) låter som något man själv skulle försöka sig på också... hehe!

kram!