bambi

Nu har Zack också fått en...


...pall från Bonde of Sweden! Jag hade ju turen att vinna en sån här pussel-pall från Bonde of Sweden. Leah hade redan en sen tidigare, så nu fick även Zack en och han blev så otroligt glad för den! Han ville inte göra någonting utan den igår.



#1 - Jennie

Hej, jag undrar hur du uttalar dina barns namn? På Svenska eller engelska? (Ursäkta om du skrivit det någon gång förut)

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jennie Vi uttalar dom på svenska. :)

#3 - Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tusen tusen tack och detsamma önskar jag dig! :D

#4 - Anonym

#5 - spiderchick

fina :-)

#6 - K

Oh vilka fina pallar! Här hemma misstänker jag att de hade blivit sönderkörda av diverse fordon...dock lockar det att beställa. Någon gång lär sig väl barnen att vara rädda om saker. :)

#7 - Kokorochan

svar: du också? Usch då, det är inte roligt :( hoppas det går över snart!



kramar<3

/kokorochan

#8 - Denise - Mamma, foto, galenskap

Super fina pallar! Älskar det röda mot det vita!



sv: Tack gulle du. Ska försöka få en fin dag trots att jag mår värre än värst. (En dum förkylning/inflammation som satt sig på luftrören toppat med feber, aj aj). Hoppas givetvis att du får en bättre dag än mig. Men det är nog inte så svårt ;) Fick kaffe på sängen idag och världens bästa morgonpuss av min son, fick känna mig lite speciell iallfall. Kram