bambi

Rea på Hunter-stövlar
Passa på! 25% på alla Hunter och Hunter Kids! Håll fötterna torra vid oväntade regnskurar hela sommaren! Erbjudandet gäller endast över helgen, torsdag tom söndag hos Tintin Style!

Alla mammor behöver ett par ordentliga gummistövlar så jag tog och klickade hem dessa. You know I love purple!

#1 - Gabriel

Hej.. Ville bara skriva att du har en schysst blogg med cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om mitt liv och mina äventyr som ensamstående pappa till mina grabbar Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

#2 - LADY DAHMER | en fantastisk blogg som alla borde läsa!

fantastiskt snygga!!! Vill ha!

#3 - Mia

Jättefina! Ett hett tips för att de skall fortsätta vara lika snygga är att behandla dem då och då med gummi-fett, annars bleknar färgen lätt och stöveln torkar ut. Jag funderade nästan på att kasta mina, men så körde jag en omgång fett och de blev (nästan) som nya... Man kan köpa det i välsorterade skoaffärer! (Du kanske redan har stenkoll på detta dock.. :) )

#4 - elin berndtsson

hej!

säljer du hunters med 25%?

isåfall undrar jag om du har svarta matta inne? :)



svara till [email protected]