bambi

Veckans Favorit!
Så där ja... då har jag precis suttit och lagt upp alla urväxta barnkläder i storlek 80. Om någon är intresserad av dom så finns dom här.


Ja, just det! Jag har ju glömt att berätta att jag är "Veckans Favorit" hos Allt för föräldrar! Jippee! Va kul  :)


#1 - Therese

Grattis! Det förtjänar du! Din blogg är väldigt fint skriven!

#2 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Kul att du är veckans favorit! Här ligger du ständigt i favoritlistan :-)



En undran bara, kunde ju inte låta bli att kolla in dina auktioner, Tradera-freak som jag är. Hur kommer det sig att du som är så genusinriktad väljer att dela upp kläderna i pojk-/flick-kategorier, tydligt baserat på färg och inte lägger alla som unisex? Väldigt intressant att du gör den indelningen tycker jag, med tanke på att du skriver så många inlägg om just detta. Själv lägger jag alltid upp allt som unisex, och det är i princip enbart där jag letar efter plagg också, så jag tror inte att de säljer bättre för att de är indelade i pojk-flick, om det är av den anledningen du gjort det?

#3 - BAMBI

Jenny Ja, det är enbart för att jag vill finnas i så många kategorier som möjligt ;) Men båda barnen har haft det mesta av kläderna, så för mig är dom unisex :)