bambi

Vinn ett fint Mors Dags paket från Eucerin

Det är ju Mors Dag på söndag och det är jätteroligt att jag har fått chansen att tävla ut ett fint Mors Dag paket från Eucerin Face värde 467 kr.



Paketet innehåller:
Dag creme med hyaluron-filter
DermatoCLEAN Cleansing Milk
DermatoCLEAN Eye make-up remover

För att vara med och tävla: Gilla inlägget på Bloglovin' eller länka i ett inlägg på din egen blogg och lämna en kommentar till detta inlägg!

På torsdag väljer jag ut en vinnare!

#1 - Therese - Eira min ögonsten

Åh detta vill jag vinna! :)

Har gillat inlägget på bloglovin!

#2 - Emma Andersson

åh va roligt!!

Vill definetivt vara med! Har gillat på Blogglovin

Ha en trevlig dag!

#3 - LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja jag vill självklart vara med. Har gillat på bloglovin så klart.

#4 - tangirrl

jag vill vara med! :) Har gillat på bloglovin´

#5 - Andrea

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Bor så långt bort från min mamma så det skulle passa super :) Jag har gillat inlägget på bloglovin, men jag har ingen blogg så jag kan inte länka, tyvärr.

Kram!

#6 - Lili

Jag är så gärna med att vinna det till min kära mamma.

Har gillat inlägget på bloglovin!

#7 - Jennie

Har också gillat... vill självklart vinna!

#8 - Helena

Har också gillat på Bloglovin'!

#9 - Zanne

Åh detta vill jag vinna! :)

Har gillat inlägget på bloglovin!

Och ska i kväll göre et indläg i min blog ochså :)

#10 - Elisabeth

Åh jag är med och tävlar! Om jag har supertur och vinner så vill jag ge paketet till min kära mor. Vi bor 140 mil i från varandra och hon har det jobbigt med sjukdomar och annat. Inte för att grejer gör det bättre men jag hade gärna velat muntra upp henne med lite mysprodukter!



Gillar och länkar!



Kram!

#11 - Maria

jag har gillat på bloglovin och vill vara med och tävla!

#12 - Anna på Grönkulla

Åh, precis vad den här gräsligt förkylda mamman skulle behöva! Har gillat på bloglovin :)

#13 - Susanne

Hejsan!



Jag skulle gärna vilja överraska mamma,

så självklart gillar jag inlägget på bloglovin!

#14 - R.

Är jättegärna med och tävlar! :)

#15 - Rebecca

Jag är med!

#16 - Therese G

Skulle hemskt gärna vilja vinna detta finfina paket till min mamma på mors dag, hon är mitt allt! :) Gillar även på bloglovin.

#17 - ella

Det där vill jag verkligen vinna till min mamma! :)

kram

#18 - Rebcka

Ska precis gilla på bloglovin nu :)

Det vore kul att vinna till min mamma, vi har varit osams men hoppas att det ska lösa sig nu :) Detta vore ju en bra "fredsgåva".

#19 - paula

jag är jättegärna med! har gillat på bloglovin :)

#20 - Sofie L

Jag är utlandssvensk och bor làngt ifràn min älskade mor. Skulle vilja ge henne detta underbara kit pà Mors Dag för att visa min uppskattning. Hon skulle bli sà glad!



Följer dig via bloglovin som nr 309 och gillar inlägget där



Länkar

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/26-maj-mors-dag-paket.html



MVH

Sofie

#21 - jenny

åh skulle vara perfekta grejen att ge till min mamma, så jag är med och tävlar:) gillade på bloglovin!

#22 - patti

Jag är med!

Åh va glad min mamma skulle bli om hon fick en present! :D Va roligt! Jag har aldrig gjort något speciellt på morsdag och ser verkligen fram emot!

#23 - Sophia

Åh, det vore perfekt till min fina mamma! Jag har gillat på bloglovin =)

#24 - Linn

Åh vad fint! :) min mamma skulle älska detta, jag är med! <3

#25 - Agnieszka-2barnsmorsan

Gillar på Bloglovin! Skulle vilja vinna detta då min mamma är rätt dålig på att unna sig själv saker, så denna är hon verkligen värd!

#26 - sanna

åh jag är med. min mamma förjänar verkligen en fin present! Och fattig som man är själv så vore det ju ultimat att vinna detta paket! :)

#27 - cassandra

Ohh, tummen upp för tävlingen! :D

Jag har gillat inlägget på bloglovin (blev nr 29)



Kan slänga in en liten motivering också: Min mamma betyder allting för mig och jag skulle vilja ge henne något nu till Mors dag och hon gillar krämer och då hade detta "kitet" varit perfekt. hon får något som hon gillar och jag får ge en present till någon som jag gillar. Min mamma och pappa skildes när jag bara var 3 år gammal så jag och min bror stannade ju såklart hos vår mamma bland våra 4 andra syskon som hon har tagit hand om alldeles ensam. så det är tack vare henne som jag är den personen som jag är idag och jag skulle verkligen vilja ge tillbaka till henne allt det som hon har gett mig men det är inte det lättaste eftersom jag inte har så mycket pengar och därför så skulle jag vilja vinna detta "kitet" för att visa min mamma att hon betyder mer för mig än vad någon annan gör och att jag verkligen älskar henne mest i hela världen. <3



Ha det bra och massor med kramar till dig.

#28 - Hanna

Vill jätte gärna vara med och tävla :) Har gillat inlägget!

#29 - emma

ser härligt ut, vore underbart att få lyxa till det lite med detta. Som mamma har ju barnen prio ett och att ta hand om sig själv är nått jag är dålig på men som ju får en att orka vara den mamma man vill. Ska snart föda barn 2 så dä lär tiden minska än mer men det är det värt! :)

#30 - Beatrice

Åh, jag skulle gärna vilja ge det här till min mamma, som alla mammor så skulle även hon behöva lite ompyssling! :)

#31 - TinaZ

Jag är gärna med och tävlar. Har tipsat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/kit-med-produkter-fran-eucerin-265.html

#32 - Emma (sysslingarnas)

jag har gillat och perfekt present till min mamma! :D

#33 - Malin

Jätteintressant tävling ! :)

Självklart deltar jag genom att gilla på bloglovin :)

#34 - Carita

Jag är gärna med :) Har gillat!

#35 - sarah

ååh vad jag vill vinna det! min mamma hade blivit världens gladaste mitt i alla kriser, av en sån här sak! har gillat på bloglovin :)

#36 - natali

jag är med har gillat ! :D

#37 - Camilla

Jag har gillat på bloglovin'.



Hoppas på tur! :)

#38 - Malin H

Jag har gillat på bloglovin :) Vill så gärna vinna detta :)

[email protected]

#39 - Anna L

Är så gärna med och har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/eucerin-paket.html



Gillar på bloglovin

#40 - maria

har lagt till dig på bloglovin o gillat inlägget

#41 - julia

Åh , vilken bra tävling :)

jag har gillat inlägget på bloglovin.

#42 - Lina

jag är med!! har gillat på bloglovin

#43 - Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

Jag är med och jag har gillat på fb o blev den roligt nog den 50:e som gillade!! :D



kram

#44 - Sara - Mamma till Max 2,5 �r

Perfekt tävling inför mors dag! Min man är borta typ hela mors dag och jag tror inte att min 2,5-åriga son ställer till något rejält firande av mig så vore ju kul att vinna ett pris =)!



Har gillat inlägget på bloglovin

#45 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gillar på bloglovin´. Jag är med.

#46 - En helt vanlig Isabell

Jag gillar och är gärna med, detta skulle nog min mor bli glad av att få. Själv har jag tusen olika produkter så detta skulle hon få :-)



Jag blev nr 53 som gillade!

#47 - Julia Billing

Jag har gillat inlägget och är med och tävlar! hade gärna vunnit det eftersom min mamma aldrig unnar sig själv något speciellt, så detta vore den bästa morsdags-presenten till henne.

#48 - Mali - ensamstående

Jag vinner gärna, har gillat på bloglovin, tänkta blogga om det lite också. Skulle vara väldigt kul och vinna, precis som för alla andra :)

#49 - kristin

Jag är med och tävlar! Hade varit fint att vinna detta :-)

#50 - joHannah

Jag vill gärna vara med, har tipsat här;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-bambi-om-ett-kit-med.html

#51 - Emmelie

Jag har gillat.

Min mamma förtjänar de, jag har inte vart världens snällaste mot henne under uppväxten, men nu sen jag fått barn står vi varandra nära. Hon förtjänar att få lite uppskattning iform av detta !

#52 - Linnea

Åh, vad kul! Hade så hemskt gärna velat ge detta till mamma, tycker verkligen hon förtjänar något riktigt fint på mors dag! Jag har förstås gillat på Bloglovin.

#53 - Andrea

Vad roligt! Är defenitivt med och tävlar :)

#54 - Anja - 17 & mamma!

Jag har både gillat inlägget på bloglovin och tipsat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/05/eucerin-paket.html.



[email protected]

#55 - Sandra Michelle

Gillar på Bloglovin'!

#56 - Johanna

Jag testar gärna min tur i den här utlottningen, nån gång ska väl vara den första! :)

Jag har läst din blogg i flera år men är USEL på att kommentera. Tycker det är jättetrevligt att följa dina förehavanden! Ha en fin onsdag!



Hälsningar från Johanna!

#57 - sofia

Självklart gillade jag inlägget! Och självklart vill jag vinna det här till min kära mor!! :D

#58 - Serafin

Jag skulle gärna vilja vinna detta! Min mamma skulle bli såå glad. Har gillat på bloglovin.

#59 - Serafin

Jag skulle gärna vilja vinna detta! Min mamma skulle bli såå glad. Har gillat på bloglovin.

#60 - Serafin

Jag skulle gärna vilja vinna detta! Min mamma skulle bli såå glad. Har gillat på bloglovin.

#61 - Josefin

Har gillat på bloglovin, jag är med! :)

#62 - Fia

Jag är gärna med och tävlar! Har tipsat på bloggen. Direktlänk http://gratisvinst.blogg.se/2011/may/mors-dags-paket-fran-eucerin.html

Kram!

#63 - Ellinor

Gillat inlägget på bloglovin, vore kul att vinna för mamma gillar sånna här saker men har inte råd att köpa eftersom jag sparar till en häst just nu (:

Vill gärna inte länka på min blogg eftersom mamma läser den haha!

Kram och tack på förhand!

#64 - lovisa

heej, detta skulle min mamma älska! hade varit så himla skoj om jag fick vinna och ge detta till min älskade mor! din blogg äger! ska gilla på blogglovin så fort jag skickat denna komentaren. ha det bäst! pssst, jag vill jättegärna vinna!;) kramar Lovisa

#65 - sofia:)

Är med!:D

har gillat på bloglovin,*

#66 - Saras

Hej! Självklart jag är med. Perfekt nu till Mors dag ju, Min mamma klagar alltid på sin hud, hon har riktigt dålig hy och jag har hört att eucerin är bra! Har själv testat en kräm där ifrån som var super, tyvärr lite för dyrt så skulle vara perfekt att vinna och ge till mamma.

Har länkat i min blogg, http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/may/eucerin-face.html#comment



Sedan följer jag dig på bloglovin, blev din 524 följare och gillar ditt inlägg!

#67 - Isabelle

Är gärna med!

Har gillat på bloglovin

#69 - Sandra Lundkvist

Jag länkar på min blogg

http://letmein.bloggsida.se/tavlingar/tavlingar-2

#70 - bella

ja har gillat och jag är gärna med och tävlar :)

#71 - angelica

Jag vill vara med! Har gillat inlägget på bloglovin'!

Mamma skulle bli så glad

#72 - Julia

Jag har verkligen världens finaste mamma, hade blivit hur glad som helst om jag vann detta till henne!

#73 - Vivi

Hej! Jag är med och tävlar om detta till min mamma! :D har gillat på bloglovin också.

#75 - liselotte

Är gärna med och tävlar, har gillat inlägget

#76 - alva

jag är med och tävlar!

#77 - nellie

jag vill vara med, gillade på bloglovin' :)

#78 - Anna Lindholm

Jag är med och tävlar och har gillat på bloglovin! :)

#79 - Charlotte

Jag har nu gillat din inlägg och hoppas på vinst i tävlingen ;-)

#80 - Sandra Larsson

Är jättegärna med och tävlar om detta fina paket från Eucerin. Har gillat på Bloglovin också.

#81 - Elinnnnn

Jag är med och har gillat på bloglovin! :)

[email protected]

kramis

#82 - Emma

Jag är gärna med om det inte är försent. :)



Här hittar du min länkning http://emmatavlar.blogg.se/2011/may/mors-dag-paket-265.html.

#83 - Louise

åhh jag vill jättegärna vinna. min mamma skulle bli så glad och jag tycker om henne så himla mycket!! jag har gillat på bloglovin! :)

#84 - Hanna

Jag vill vinna! Jag har gillat på bloglovin : )

#85 - favolosa

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag inte är alldeles försent ute för jag ÄLSKAR Eucerins produkter och blir glad om jag ens får någon födelsedagspresent när jag fyller år om 1,5 vecka. Som gravid i vecka 37 vore det dessutom extra lyxigt med härliga, nya, fräscha ansiktsprodukter att ta med när det är dags att åka in... ;D

Jag har länkat i min blogg: http://favolosa.blogg.se/2011/may/eucerin.html

#86 - amanda

jag gillar och vill jättegärna vara med och tävla! :)

#87 - melinda

Jag är med och jag har gillat :)

#88 - Annelie

Har gillat på bloglovin :)

#89 - Lina

jag är med och har gillat osv!:)