bambi

Attitude-mässan


Jag var förbi den mycket hypade Attitude-mässan i Kista idag. Såg bland annat deras modeshow som kändes väldigt påkostad med artister som uppträdde live bland modellerna.


Velvet uppträdde


En del av modellerna hade guld i håret, som tydligen är såååå inne. Tror ni att vi snart kommer att se guld i alla bloggares hår också?





Snyggaste kläder på visningen hade helt klart Lars Wallin och Ida Sjöstedt!

Jag träffade på Foki där (hon är ju SÅ trevlig och gullig!!), hennes skokollektion visades också.






Det var verkligen en bloggares paradis, man kunde bli sminkad, få sina naglar fixade och till och med bleka tänderna där på mässan.

#1 - Martina

Hmm har två biljetter som jag inte kunnat nyttja i helgen och när jag erbjöd vänner och bekanta dessa biljetter via FB och Twitter så var det ingen som nappade...

Nu funderar jag på om jag på något viss ska lyckas ta mig dit i morgon när maken äntligen kommer hem i morgon. Det blir nog lite tight haha.

#2 - Lisa jo

Ja där missade du nog nått annars Martina. Snyggaste mässan som ja sett iaf för att inte prata om visningen, shit så bra! Ja hade gärna tagit dina biljetter :(((