bambi

Body Balance
Så där ja! Nu har jag varit och testat på Body BalanceSportlife. Gud, va det känns i kroppen. Mycket mer än efter Zumban.

Body Balance är en blandning av tai chi, yoga och pilates. Man tränar styrka, uthållighet och balans. Tränaren sa att balansen sitter upp i hjärnan men jag vet inte om jag tror på honom....

Vi bände, sträckte och vred på kroppen. När jag kom hem så kände jag mig faktiskt lite lättare i kroppen, men så kom jag på att det var nog för att jag kände att jag hade bättre hållning och sträckte mer på mig. Det var nog nyttigt att sträcka på sig i en timme  ;)
#1 - Anonym

den sitter i mellanörat...

#2 - Sofia

Oj oj oj vi fick prova Body Balance när vi hade planeringsdag med jobbet.

När vi stod där och balanserade tyckte jag att det var löjligt, men dagen efter när jag inte ens kunde gå ur sängen var jag inte så kaxig ha ha..

#3 - Anonym

Sv: har en man som är duktig på det.

Har du en iPhone 3GS måste du koppla sladd via datorn.

Har du en iPhone 4 kan du köra trådlöst men då krävs en ny uppdatering av din phone. Hoppas att det var till nån hjälp :)

#4 - Emely Tuv�ng

Det är riktigt gött med Body Balance! :)

#5 - Michan

ja sånt är riktigt kul ännu roligare såklart när det känni i kroppen.