bambi

Dagens paket (med en massa julklappar!)



Idag hade jag inte mindre än tre paket att hämta ut. Det från Ellos innehöll en hel del julklappar (bara till Zack):

 



Stora skaparlådan (med 200 delar) 149 kr, Sagobox 139 kr och Hello Kitty pysselbok 49 kr (han är väldigt intresserad av bokstäver just nu)



Även barnens pepparkaksdräkter fanns med i paketet och dom fick prova dom för att se att dom passade. Barnen ville inte ta av sig den roliga hatten!!  :)

Även jag fick lite "julklappar" - i paketet från Campadre fanns en ny väska till mig och så fick jag lite roliga julklappar från TamponsForFree.


 

Denna månad så samarbetar TamponsForFree med filmen Hysteria!

#1 - Johanna - Tv�barnsmamman mitt i kaoset

Hihi hittade en till Bambi-bloggare. ;)

http://heysugarmagazine.se/bambi/

#2 - Jyoti- Miss Memo

Den HelloKitty-pysselboken fick vår dotter förra året. Hon älskade den!