bambi

Det här med foton....
Jag beställde en drös med foton igår. Det blev bara ett par mindre bilder av dom som fotografen tog och istället så beställde jag förstorningar från FujiDirekt på bilder som jag själv har tagit. Vilken pris skillnad!! En förstorning på 20 x 30 kostar 9 kronor hos FujiDirekt medan fotografen ville ha 175 kronor för en förstorning på 24 x 30. Jag vet inte om det är stor skillnad på själva pappret? Jag förstår att hon måste ta lite extra för sitt arbete och så men det är verkligen en enorm skillnad på priset!

Men det är roligt att fota och man vet aldrig när man får till en bra bild! Det känns så roligt att ha kvar så mycket minnen också. Vi försöker hela tiden då och då framkalla så att vi även har foton på papper att titta på  :)


Igår badade busungarna i en hel timme!

#1 - LILITH - Borderline & mamma

Jag brukar också skicka in för framkallning och inte bara ha allt på datorn. En del åker upp på väggen och en del i fotoalbumet. Trollen älskar när vi sitter och bläddrar i det och jag berättar om bilderna.

#2 - tindra

Mysigt med långa bad för dem små...Mina små älskar att plaska & leka också :)

#3 - Tess

Det ÄR kul att ha riktiga kort att kolla på och inte bara på datorn :-)