bambi

Får det lov att vara en pepparkaka...?
Det börjar bli dags att fundera på tomtedräkter och luciakläder till barnen. Zack har tidigare bara varit tomte. Men nu är jag lite sugen på att köpa lite pepparkakskläder till barnen.

Pepparkaksdräkt från Ellos 149 kr, Pepparkaksklänning från Ellos 149 kr och Pepparkaksdräkt för dom minsta från Ellos (upp till strl 80) 99 kr.



Stjärngossestrut och stjärna från Oskar & Ellen för 139 kr, Luciakrona i tyg från Oskar & Ellen för 99 kr och Tomteklänning från Åhlens för 149 kr.
#1 - Anonym

Köpte pepparkaksklänningen till min älskling, den är så fin!

#2 - Anna - mamma till två prinsessor

Åh vad bra! Tack för tipset! Jag har letat efter en sådan luciakrona till min minsta prinsessa.

Ha det gott.

Kram

#3 - Nelin - stolt hårunderarming!

Jag har köpt en pepparkaksklänning till Emil från Åhlens, supersöt!