bambi

Lång tur med barnen

Vi har haft en helmysig dag med först ett kort besök hos min mamma och nu är vi hos min syster. Vi ska sova här två kvällar, till Zacks stora förtjusning. Han har pratat om att besöka moster i över en vecka!

Jag var lite nervös för att köra bil så långt ensam med båda barnen, för att åka bil är inte deras favoritsysselsättning, men det gick hyfsat. Fick stanna till en gång och muta dom med kex ;) (för jag hatar verkligen gråtande barn i bilen, blir så stressad av det)

#1 - Stefan Falkelind

Gråtande barn i bilen är en trafik fara.

#2 - Emely Tuv�ng

Mysigt! :)

#3 - Marie

Jag skulle aldrig våga ge dem kex i bilen, i alla fall inte när man kör. Tänk om man råkar köra i en grop eller något så att kexet fastnar i halsen.



CD-sagor är kanon när man åker bil!

#4 - Tindra

Din mamma ser likadan ut fortfarande! BAra grått hår som ändrats....ha en bra tripp :)

#5 - Nathalie-Mamma till Athida och gravid med bf 10/1

hur sitter barnen i bil? tänkte när ni inte har någon egen bil, har ni egna bilstolar eller lånar ni? hur sitter zack? :)