bambi

Månadens barnbidrag

Jag gjorde min första beställning från Uni och fick hem paketet i tisdags. Jag älskar verkligen unisexkläder och tror att det kommer att bli fler beställningar från Uni.




Finaste tröjan från Marimekko, som jag har kikat på läääänge!



Tröja och leggings från Modéerska Huset.

Alla kläder beställdes i storlek 104 och det är fortfarande liiiite för stort för Zack, men snart så borde han kunna använda dom!

#1 - Madeleine

Superfina kläder! Måste in och kika :-)

#2 - Martina

Tröjan och byxan på den nedersta bilden var verkligen fina.

#3 - Nelin - stolt hårunderarming!

Verkligen jättefint, särskilt gillar jag tröjorna! Jag gillar dock inte termen "unisex", i min värld finns det bara barn och kläder - och då finns inget behov av att skapa något könslöst eftersom alla barn kan ha alla kläder!

#4 - Karolina

Jättejättefina! Dock är inte kläder med vit/ljus botten något vidare praktiskt tycker jag...men det kanske kommer en tid med mindre fläckar i det här hushållet också :)