bambi

Rockefella goes pippi!



Denna fina tröja har jag nu klickat hem till Zack! Jag älskade denna lite ovanliga pippi-tröja med små fickor och knyt upptill. Den är i 100% bomull och kostar 229 kronor (ordinariepris är 350 kronor för denna).

Jag beställde den från Campadre som just nu har kampanj på Rockefella (som denna tröja kommer ifrån).
#1 - Lena D

Åh den är så fin. Beställde från Sigge&Juno och min minsting ska få den i present på fredag. Köpte pippistrumpbyxor från Åhlens att ha till. Så fint!

#2 - Anonym

Det är väl en klänning och inte en tröja? Det var det i alla fall där jag köpte den.

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

När man klicka in sig på den så visas både "kill" och "tjej" symbolen så det verkar som att det är en unisex-tröja?

#4 - Martina

Härlig! Funderar på att köpa båda barnen varsin pippi-tröja av något slag så kan de matcha mig och min pippi-kofta (från Rut mfl) som jag köpte.

#5 - Sara - Mamma till Max 3 år

Jättesöt! skulle gärna ha den på mig själv =)

#6 - Pia

Så himla fin! :) Ska genast klicka hem den till min dotter.



Har sett andra som har den som både klänning och som lite längre tröja. Fungerar lika bra både och! :)