bambi

Ser ni fram emot våren...?

Det finns som vanligt mycket fina plagg i Odd Mollys vårkollektion. Jag älskar färgtonerna, skulle nog kunna ha hela min garderob i bara dessa pudertoner  ;)

#1 - fröken K

Jag vill gärna ha julafton först, sen kan det bli vår.

Jag vet inte om du svarat på detta förut, men när du inte bär Odd Molly, vad har du för kläder då? Kombinerar du dem med H&M? Gååår det? :)

#2 - BAMBI

fröken K Jag har nästan bara Odd Molly, jeans och leggings i min garderob. Jag har några baslinnen från H&M/Lindex. Men idag har jag t.ex. linne och tunika från Odd Molly och leggings från Lindex.



När jag är hemma så har jag mestadels mysbyxor från Odd Molly + t-shirt (även där oftast från Odd Molly).



Det är faktiskt lite hemskt att jag nästan bara har Odd Molly i garderoben.... ska rensa ut en hel del och stoppa in lite annat ;)