bambi

Två julklappar till!



Vi fyller på julklappshögen lite grann då och då. Skönt att få det gjort i god tid. Denna gång blev det en sparkcykel till Zack. Denna sparkcykel ska vara lite extra stabil och har justerbara handtag. Sen blev det en bok med ljudknappar till Leah. Båda inhandlades i Allt för föräldrars webshop!

Zack har läääääänge velat ha en sparkcykel och så fort han är hos en kompis som har en så har han tagit chansen att låna den. Så jag tror att den kommer nog vara favoriten över alla julklappar i år....

#1 - Anonym

personligen tycker jag att sparkcykel med 2 hjul fram och ett bak är helt klart mest stabil åt ett mindre barn.



Vår dotter fick en sån av sin farmor när hon var 2 år och inga problem att hantera den, sen har sonen självklart fått ärva den efter henne.

#2 - tesa

men var tog mina kontaktuppgifter vägen i förra kommentaren???



det jag skrev om 2 hjul fram och ett bak :)

#3 - Belinda

Jag har inte köpt en enda julklapp än :S

Hur mycket brukar ni köpa för till Z och L?