bambi

Ugglor hos Po.P.


Om jag bara fick handla ett endast märke till barnen så skulle det utan tvekan bli Polarn o. Pyret. Dom har alltid så mycket fint, jag är speciellt kär i dom här uggle-tröjorna (samma tryck finns även på leggings)! Hyfsat pris var det också - 199 kronor styck!

#1 - Miss Memo

Åååh vilka söta tröjor! Såna ska jag nog köpa till mina flickor! Trevligt med lite färgglatt nu när det är så grått och mörkt :-)

#2 - Karoliina - med K och två i.

den svarta ugglan var riktigt fräsig, en sån kanske man ska köpa hem till jul eller så... :)

#3 - Mias Lilla Granby

Åh ett tryck helt i min smak!!! Och håller med om att det var ett bra pris, blir nog att hålla utkik efter en sån nästa gång jag får chansen.

Ha det fint!!!

#4 - Mias Lilla Granby

#5 - Ejkej

Åh jaaaa, dom är supersöta. Men 199kr kostar dom inta i större stlk va?

#6 - Katja

Legginsen är helt underbara (fast föredrar de ljusa med samma print =)). Finns ett par sådana undanlagda åt dottern då de var slut i hennes storlek när jag var där sist. Nu hade de fått in nya och lagt undan ett par, de verkar gå åt som smör i solsken :)

#7 - Maria

Åh jätte fina. Påminer ju om Lindex monstertröjor

#8 - Bambi

Ejkej: Det är upp till storlek 126!