bambi

What to wear
Anna ringde igår och yttrade orden "vad ska du ha på dig?". Gaaah, jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Jag har ju bara saknat Zack hela helgen! 

Det hon pratade om var Årets Mama. Jag ska dit senare idag med Anna, Anna-Maria (ena halva av Bloggkommentatorerna), LadyDahmer, Spiderchick och Avenymamman. Det ska bli jätteroligt att umgås med dom och så hoppas jag att vi kommer att ha vinnaren med oss i gängen, chansen är ju rätt så stor då både Spiderchick och LadyDahmer är nominerade!!

Nu ska jag fundera på vad jag ska ha på mig....
#1 - TUMADRE - ensamstående mamma till två

Hoppas ni har det jätteskoj ikväll! Själv bokade jag inte upp min på Mama-galan, utan på ett firande av min dotters 6-årsdag på ett lekland. Men galan hade inte suttit helt fel nu när jag tänker efter...



Än en gång - ha de så jätteskoj! Jag ser fram emot full rapport och massor av bilder sedan!

Kram, vännen!