bambi

Zack och jag testar Noblesse Biscotti Crisp



Jag fick en ask Noblesse Biscotti Crisp i en goodiebag och jag och Zack provsmakade lite igår. Jag måste nog säga att detta är min favoritsort av Noblesse smakerna (av dom som jag har smakat). Den smakar lite nougat-aktig med lite mandelsmak.

Nackdelen med Noblesse är att man lätt äter upp hela asken på en gång eftersom varje bit är en munsbit.

 

#1 - Carolina - Vinn en Personlig Almanacka hos mig!

Jag har också provat den och även här blev den en favorit - såå god!

#2 - Annica H

Nä, den gröna asken är fortfarande min favorit. :)

#3 - Sofie - Mamma till två små

Låter väldigt gott! Finns den i butik tro? Kanske man ska ta och testa.. fast enda felet är att man lätt äter upp hela asken direkt... :)

#4 - Emma

Kanske man ska testa den då

#5 - Sofia

Åh jag stod och höll i en sån ask i helgen, meeen lade tillbaks den (tyvärr).

Kanske får bli en sån till helgen.



Kram Sofia