bambi

God morgon torsdag
Usch, jag blev helt genomsvettig av att lämna barnen på förskolan! Jag undrar när jag ska bli frisk igen egentligen?? Igår tvingade jag i mig lite mat och åt det mesta jag har gjort på länge: en rostad macka, en halv honungsmelon och två pizzabitar (på en hel dag).

Zack fick hem en ny overall att testa i början av veckan och idag så testade han den för första gången. Jag berättar mer om den sen, men här får ni en liten titt på den:



Visst är den fin?  :D

Nu måste jag hoppa i duschen (igen)!

#1 - Sofia

Oj det låter inte roligt att vara så sjuk, hoppas snart du mår bra igen.



Overallen ser jättefin ut, ska läsa vad du skriver om den sen, Jonathan behöver en overall och jag tycker det är svårt varje år att veta vilken som är bäst.



Kram Sofia

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- 4 tävlingar igång!

JÄTTEFIN! Älskar stjärnor :)

#3 - Luxxie

Usch, låter himla jobbigt det där. Hoppas du får bli frisk snart.



Vilken fin overall, älskar stjärnorna! Jag skulle lätt vilja ha en sådan, synd att det inte görs så snygga overaller i vuxenstorlek.

#4 - E.K - Mamma till Alicia och Simon

Så fin, vart har du hittat den?