bambi

Idag är jag en smörgås
När det är stressigt så blir det lätt en smörgås till lunch - gärna i farten. Och idag blir det även smörgås till middag, som skolan bjuder på pga föräldramötet. Så jag känner mig lite grann som en smörgås idag...

Men jag känner mig peppad inför föräldramötet och inviger min fina Merino Dress idag!

Alla dessa stressiga dagar börjar få mig att inse att jag kanske borde gå ner i tjänst. Maken vill gärna gå upp till heltid (han jobbar 75%) eftersom han inte kan ta några heldagsförhandlingar som det är nu. Det passar kanske bättre att jag går ner till 75% istället eftersom jag ändå har ett litet företag (bloggen) att ta hand om också.

Sötnosar! Vet ni vad? Jag ska försöka hinna lägga upp en jätterolig (och mumsig) tävling senare idag!
#1 - ann

Heja Bambi. Klart du ska gå ner om du kan.

Fin bild förresten.

#2 - Marie

Klart du ska gå ner i tid! Vem kommer att tacka dig för att du slet r***n av dig?! Njut istället av dina barn så mycket du bara kan.



Hade varit väldigt kul med en bild på klänningen i helfigur, ser jättefin ut!