bambi

Jag bjuder er på Daimbullar!



Jag har fått chansen att bjuda mina fina läsare på gratis bullar! Äntligen kan du få det bästa av två världar! Den traditionella svenska bullen har blivit laddad med Daim i både fyllningen och på toppen. En oemotståndlig godbit helt enkelt. Det enda ni behöver göra är att skicka ett SMS till 72130 med ordet “Daim” så får ni en kupong som låter dem hämta ut bullen helt gratis på närmaste 7-eleven eller Pressbyrån.

Det finns bara 10000 bullar på lager, så det är först till kvarn som gäller! Erbjudandet gäller i en vecka!
#1 - Linda

Trist att jag bor i en sådan liten håla att jag varken har pressbyrån eller seveneleven... Får nog vackert baka egna bullar med daim :D.

#2 - Becca

Det är vid såna här tillfällen man önskar att man inte käkade LCHF, gratis godsaker liksom! :P

#3 - Anonym

Gäller det här i hela sverige? :)

#4 - Mallan

Tackar!

#5 - Martina

Mmm tack för den. Blir bra till fikat någon dag :-)

#6 - Caroline

Bambi! Jag har varit på pressbyrån och 7 eleven (både stora och några små) och jag har inte sett några daimbullar!

Har dom börjat säljas än?

Häls/Caroline