bambi

Jag och Zack videobloggar från sängen

När man är sjuk så är det enklaste att videoblogga från sängen.

#1 - HSannaH

Åh så söt han är Zack, lite grann :) Krya på dig!

#2 - Niiinis - Morgonpigg 3 barnsmamma

Nämen tufflarna då! Krya på sig!



Ville bara skriva en kommentar då jag faktiskt fdöljt dig lite då och då sen Zack föddes. Jag väntade min Milo då och han föddes i December. Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg då men jag minns att jag var så spädn de dagarna det var beräknat för dig. Jag minns att jag pratade om dig nästan dagligen för maken och att han till slut frågade när han kom hem från jobbet om "Bambi" fått! Tänk vad galet det är man följer någon så främmande men ändå är så delaktig. Sen kunde jag inte läsa så mycket för då var jag så tjock, sliten, trött och less på min graviditet och så hade du din runda goa Zack hos dig så jag bangade ur av "avundsjuka" helt enkelt. :)



Men som sagt, jag hittade tillbaka sedan och har följt dig lite då och då. Nu har ju du vart duktig och skaffat en till... det har itne vi. Men det kan ju bero på att Milo var min tredje, någon MÅTTA får det vara! :)



Kram till er!

#3 - Becca

Vad söt han är! :) Och vad duktig han är på att prata! :) Krya på dig!

#4 - Linda

Vilka framsteg han har gjort på språket om man jämför med tidigare videoinlägg med Zack. Det händer så mycket och så fort, det vet jag ju själv också med mina egna barn :). Krya på dig från förkylningen!!!