bambi

Nu får det vara slut på spekulationerna!
Jag har djävulskt ont i nacken och hostar och känner allmänt sjuk.... fortfarande. Men eftersom jag har varit hemma en vecka från jobbet så har jag släpat mig hit.

Imorse när jag lämnade barnen på förskolan så säger en av pedagogerna att ett annat barn har fått lunginflammation. Är det det jag har?? Hela vägen till jobbet sitter jag och googlar symtom och tror att jag har lugninflammation.

Men det får vara slut på alla spekulationer och dr. google så nu har jag bokat in en läkartid i eftermiddag. Så då får jag äntligen veta varför mitt huvud värker och varför jag aldrig slutar hosta.

Ett tag framöver så modererar jag kommentarerna, men det är bara så länge Name It tävlingen pågår!


P.S. Jag vill skicka en speciell hälsning till finaste Daniella! Tack gulle du för att du läser min blogg! Jag fick din hälsning av Anna!
#1 - Nina

usch, krya på dig!

#2 - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att du snart mår bättre. Låter inget vidare alls att vara sjuk.

#3 - Fnulan

Usch stackars" Hoppas det vänder!!!

#4 - Martina

Hoppas att det inte är det du har. Jag vet hur det är att gå och dra med en odiagnostiserad lunginflammation.

Jag gick gymnasiet och kämpade mig till skolan varje dag för att inte missa något...Till slut fick jag en propp i ena lungan och föll ihop i skolan.



Väl på sjukhuset undrade de hur längre jag gått omkring med lunginflammationen....

Envis som en åsna ibland kan man säga....

#5 - Emelie-mamma till elliott och leila

Hoppas de hittar vad det är för fel så du får må bättre snart!



#6 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Hoppas att det bara visar sig vara något vanligt envist förkylningsvirus och att du mår bättre snart!!

#7 - Ejkej

Krya på dig! Snart är det ju lov också! :)



Vad besviken jag blev när jag tänkte tävla om overallen och såg att den bara var upp till stlrk 98. Sonen är 2 ½ men drar storlek 98-104 så jag vet inte om jag vågar mig på att tävla om den. Skulle vara så onödigt om jag vann och han ändå inte kan ha den, så hade någon annan haft bättre användning för den. Men jag har för mig att du tyckte den var rätt stor till Zack?

#8 - Daniela

Åh vad glad man blir när man sitter på väg hem ifrån jobbet och läser denna fina hälsning :) Jag hoppas du blir frisk snart R-M. Krya på dig! Kram Daniela