bambi

Odd Molly paket



Bland gårdagens paket var ett paket från deepFling med en massa nya höst-Mollysar! Jag blev positivt överraskad när jag provade Merino Dress! Gud va skön och mysig den var med supermjuk ull! Skulle kunna bo i den resten av hösten och vintern. Tyvärr fick jag inte någon bra bild på mig me den på...



Den finns tyvärr bara kvar i powder hos deepFling, men jag har nästan lust att klicka hem en sån också så att man kan variera lite i allafall  ;)

Andra favoriter (ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, det var så dåligt ljus inne i sovrummet):


Jumble Knit Coat är en kofta som jag har längtat efter i många månader! Suiteheart Dress var jätteskön och strechig - älskar den! Clinch Scarf var också väldigt fin och kommer vara väldigt användbar!

#1 - En pojkmammas vardag - Flytten till torpet närmar sig!!

Fina kläder. och så FIN du är i håret :)

#2 - Johanna

Jösses så fin du är!! Men så dyrt det måste vara, hur har du råd. Jag är oxå lärare och min lön räcker inte till 3 så dyra plagg på en gång. Lucky you!!! Du var verkligen kanonfin :-)

#3 - Vickan

Snygg är du i alltihop!