bambi

Så mycket bättre
Jag sitter och njuter av Så mycket bättre! Va bra det är! Jag älskar Tomas Ledin och jag har så många minnen till hans låtar. Jag sitter här mätt och belåten också då vi åt en jättegod plankstek till middag.

Ända sen Nina bloggade om Per Morbergs planksteksrecept så har jag inte kunnat sluta tänka på det. Plankstek är lite grann av min paradrätt, något som jag alltid har bjudit på ända sen jag flyttade hemifrån. Så det var roligt att testa en ny variant, för jag har ju kört mitt gamla vanliga vis i ganska många år nu...


Receptet hittar ni här

#1 - Emely Tuv�ng

Åh, jag såg det programmet med Per Moberg när han gjorde den planksteken! Ser gott ut! :)

#2 - Mallan

Plankstek är helt underbart :-)

#3 - BloggMamman

Visst är det roligt att den serien är tillbaka- den lyfter verkligen en tråkig lördagstv-tablå!

Ha en fin kväll!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

#4 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh den var ju så smarrig. Ville äta det nu igen.

Tack för länken.