bambi

This is your life



Förra veckan var riktigt skit. Denna veckan har börjat bra. Jag hade två riktigt bra lektioner som var välplanerade och gick bra. Det är en massa bra på tv ikväll och det står en bytta glass i kylen som väntar på mig. Jag har massor med roligt inplanerat denna vecka och jag ser fram emot varje dag!

Högst upp på min önskelista: En redig väska att ha till jobbet och en klocka. Varje lärare behöver en klocka.
Dagens skratt: När Leah letade efter Zack och han hade glömt sig bakom mig. Hon letade och letade och såg så förvånad ut att hon inte såg honom någonstans. Det är underbart när ens barn får en att skratta så att man får tårar i ögonen.
Detta bär jag i mitt hjärta: Igår morse så var det första Zack sa "Jag älskar dig jättemycket mamma!" (utan att jag hade sagt det först). Dom orden och den känslan kan jag leva på länge!
Läser just nu: Förlossningen av Måns Wadensjö
#1 - Jennifer

Älskar bilden på din header, så himla vacker!