bambi

Vecka 40 - #654 Canna cardigan



Denna veckas Odd Molly kommer från Country Dreams och är den mysiga koftan #654 Canna cardigan. Den är i
80% ull och 20% nylon och finns i färgerna multi, dark lilac, mid indigo, lite brown, mid grey mel och rouge.


Denna mysiga kofta hade premiär under 2011s vårkollektion men var inte lika mönstrad då som nu. Koftan har en extra stor krage som viks in snyggt när man knyter den. Den har även två fickor fram. Koftan är midjekort med långa ärmar.

Det var flera veckor sen jag fick hem min kofta så jag har hunnit använda den en hel del redan och den är en av mina favoritkoftor just nu. Jag älskar hur den veckar sig framtill!

Den är något stor i storleken vilket jag gillar! Den kostar 1899 kronor i svenska butiker.

#1 - Nathalie

Jättefin, klär dig verkligen!

Har tänkt länge att jag ska unna mig ett plagg från Odd Molly, kanske borde slå till på denna....