bambi

Vinn en vinteråkpåse från The Buppa Brand
Det känns jätteroligt att få presentera denna tävling för er fina läsare! Jag har nämligen fått möjligheten att tävla ut TVÅ vinteråkpåsar från The Buppa Brand!! Jippee!  :)



Vinteråkpåsarna som ni tävlar om är gjorda i kratigt yttertyg i polyester, fodrade med varm fleece och stoppade med två lager polyestervadd. Alltså superduper varma! Åkpåsarna är värde 799 kronor styck. Ni hittar The Buppa Brands produkter bland annat hos MammaShop.



Det enda ni behöver göra för att vara med och tävla om en valfri vinteråkpåse från The Buppa Brand är att svara på följande fråga i en kommentar till detta inlägg:

Hur varmt kan man tvätta åkpåsen?

Glöm inte att fylla i er mailadress i mailadressfältet! Tävlingen pågår till och med söndag (9/10) då jag utser TVÅ vinnare!



Inte nog med att ni kan tävla om en åkpåse hos mig, ni kan även tävla om en softshell åkpåse hos Lofsan och/eller en fin babyfilt hos Thean denna vecka (alltihop från The Buppa Brand förstås)!

#1 - Christine

Man kan tvätta den i 40 grader!



Skulle vara SÅ perfekt till min lilla knodd!

#2 - Hanna

Hej! Åkpåsen kan man tvätta i 40 grader! Kram!

#3 - Sandra

Jag vill tävla! (och vinna!)



Åkpåsarna går att tvätta i 40 grader!



/Sandra

#4 - Emma

Den går att tvättas på 40 grader!



Håller tummarna för att jag vinner denna tävling då en åkpåse är precis vad vi behöver =)

#5 - zandra

hej!

vinteråkpåsen kan tvättas i 40 grader.

kan även torktumlas.



mvh Zandra

#6 - kristin, Vincents mamma e

Perfekt tävling eftersom vår åkpåse gått sönder...

Man kan tvätta de i 40 grader och även torktumla!

Hoppas på vinst nu!



ha en bra dag!

#7 - Jessica

Den kan tvättas i 40 grader.



Har tipsat om tävlingen på bloggen:

http://hejamamma.wordpress.com/2011/10/03/tavlingar/

#8 - emma

40 grader! Klart att jag vill vara med att tävla om en ursnygg åkpåse :)

#9 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- 4 tävlingar igång!

Svar: 40 grader :)



KRAM

#10 - Lina

40 grader får man tvätta dem i!

#11 - Caroline

Nu har jag besökt alla era fina bloggar och håller tummar och tår att lilltjejen min vinner något varmt och skönt från The Buppa Brand till vagnpromenaderna=)



Dessa urtjusiga åkpåsar tvättas i 40 grader!



Hoppas Hoppas!!



Neah och Caroline

#12 - Ida

Dom är ju så fina! Och så är det ju perfekt att de går att tvättas i 40 grader och torktumlas. Superduper!



Jag håller mina tummar för att just jag (och min dotter) blir en av de lyckliga!

#13 - Sara Sv

Jag vill gärna vara med och tävla:)



Åkpåsen kan tvättas i 40grader.



Den vore perfekt till sonen som kommer att sova ute i vagnen på förskolan i höst och vinter.

#14 - tindra

Åhh vilken kul täling!

Skulle behöva en åkpåse till Filip nu när kylan kommer ...

Svaret är 40grader ska den tvättas i & torktumlas på låg värme :)



Vi håller tummarna....



#15 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Svar: 40 grader



Håller nu tummar och tår, vi har precis köpt en ny vagn till sötnöten och vad vore bättre med en mysig åkpåse att ha i den =)

#16 - Nicole

Den ska tvättas i 40 grader:)

#17 - Tess o Adam

Åh vad härliga dem var allihopa! Vill gärna vara med och tävla om en åkpåse till min lille kille! Och svaret på frågan är att man får tvätta den i 40 grader :)

#18 - Malin

De ska tvättas i 40 grader!

#19 - Johanna

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader!

#20 - maria b

Den kan tvättas i 40grader. Jag hade blivit SÅ glad om jag vann!!

#21 - Therese

Påsen tvättas i 40 grader. Superfina

#22 - Lili

Jag är gärna med.

svar:tvättas i 40 grader.



behövas verkligen en till min dotter.

Hoppas på tur!

mail:[email protected]

#23 - Alfva- i preggoland!

Åh - toppentävlingar! Tvättas i 40 grader såklart!

#24 - Klog

Hejsan!

Åhh vad gärna jag skulle vilja vinna en sån åkpåse. Hoppas på turen;)

Den ska tvättas i 40 grader.

/Klog

#25 - Mary

Hej RM!

Jättesnygga påsar och man kan tvätta dem i 40 grader!



hälsar

mary

#26 - Aggie

40 grader tvättar man den i, i tvättmaskin.



Nu hoppas jag på lite tur :-)



Kramar!

#27 - Sofia

Den går att tvätta i 40 Grader.

Och jag skulle GÄRNA vilja vinna en sån till min lille kille som inte orkar gå så långa sträckor.



Kram Sofia

#28 - Frida Bergquist Bergquist

Hej :)



Åkpåsen tvättas på 40 grader & du kan även torktumla den!

#29 - Rebecka

Hej :) I 40 grader kan man tvätta den, och dessutom verkar man kunna torktumla den :)

#30 - Mamman

Ja men heeej, den vill jag vinna :) 40 grader så klart! :-)

#31 - Klara Nygren

Hej!

Svar: The Bubba Brand åkpåsarna kan tvättas i 40grader & torktumlas!

Hoppas en Svart STAR åkpåse från Bubba Brand får värma våran "limpa" som är beräknad att komma i mitten av januari!

mvh Klara Nygren

#32 - Malin

den kan tvättas i 40*C och även torktumlas..

om jag vinner så vill jag vinna "Svart Star".. sååå fin!

Mvh Malin

#33 - Cecilia Griph

Åkpåsen går att tvätta i 40 grader.

#34 - Ida Santröm

Den går att tvätta i 40 grader samt torktumlas.

#35 - Lina J

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.



Åh nu håller jag o lille Simon våra tummar för att vi ska vinna :)

#36 - Madde

provar lyckan igen!

Dessa åkpåsar är ju HUR snygga som helst:)

Man kan tvätta de i 40 grader samt torktumla om man vill.

#37 - Fanny

Svar: Den ska tvättas i 40 grader.

Hoppas, hoppas lilla Lovis får äran att skjutsas omkring i en sån här varm o go åkpåse i vinter! Vi håller tummar och tår.

#38 - joi

Man kan tvätta den i 40 grader.

håller tummarna

#39 - Linda

Åkpåsen skall tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme!



Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha "Svart Star" till våran Arvid/Hilda som för tillfället ligger o snurrar runt i min mage. Men om en månad är den färdigbakad! Längtar!

#40 - Karolina

Åkpåsen kan man tvätta i 40 grader - en sådan skulle jag gärna vilja vinna! /Karolina

#41 - Karolina

Åkpåsen kan man tvätta i 40 grader - en sådan skulle jag gärna vilja vinna! /Karolina

#42 - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Den kan tvättas i 40 grader :)

#43 - ✫Familjen Bus✫

Hej du fina!



1: Man kan tvätta dem i 40grader.



2: har nu prenumererat, blev nr 567 :) Många läsare du har!



kram kram

#44 - Elise

Gud vilka fina åkpåsar- helt kär i den blommiga, den skulle verkligen pigga upp i höstrusket och vintermörkret. Vill så gärna vinna en till vår bebis som ska komma i slutet på oktober, skulle verkligen göra en gravid kvinna mycket glad! ;)



Åkpåsarna kan tvättas i 40 grader.

#45 - Jenny

Jag vill vinna! Så barnen mina inte fryser i vinter.



Åkpåsen kan tvättas i 40°C.

#47 - Linda

40 grader och låg torktummling.

#48 - Nina

Jag är med och tävlar till mina barns första kusin. Skulle vilja den vinna den fina svarta åkpåsen med stjärnan på till skruttungen.



svaret på din fråga är 40 grader..



kram Nina

#49 - Nadïa

Den går att tvätta i 40 grader :-)

#50 - MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

Den kan tvättas i 40 grader. Kanon ju! :)

#51 - Lena

Vad roligt med en tävling! Man kan tvätta åkpåsarna i 40 grader.

#52 - Jennie

Åkpåsen tvättas i 40 grader:)

#53 - Martina

Det går att tvätta åkpåsen i hela 40 grader!

#54 - Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian & gravid med 3an

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader & torktumlas på låg värme :)

#55 - Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vilken supertävling!!

Man kan tvätta den i 40 grader.



Håller tummarna hårt!

#56 - Amy

Påsen kan tvättas i 40 grader.

Nu håller jag tummarna, min busunge(eller är det mamma blink) hade älskat den blommiga påsen. =)

#57 - Camilla

I 40 grader kan man tvätta åkpåsen.

#58 - Nathalie-Mamma till Athida och gravid med bf 10/1

Åh vilken fantastisk tävling om man vann.



Åkpåsen kan tvättas i 40 grader, och tumlas i svagvärme.

En sån blommig skulle bli super fin till lillebror i vagnen :)

#59 - carina

Hej

Man ska tvätta åkpåsen i 40 grader.

mvh carina

#60 - Spacegirl

Svar: 40 grader



hoppas på tur

#61 - Emma

Den kan tvättas i 40 grader.

#62 - Emelie

40 grader kan man tvätta den i.

#63 - Sara Björnström

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader.

#64 - Johanna - mamma till Leia

Kan tvättas i 40 grader.

#65 - Johanna

Åh jag vill gättegärna vinna:)



Åkpåsen kan tvättas i 40grader och torktumlas på låg värme. Perfekt ju!

#66 - Elin

De går att tvätta i 40 grader.

#67 - Emmelie

Åh detta hade ju vart en pefekt vinst för mig! Väntar mitt andra barn nu i november och satt just idag och tänkte på attans jag har inte köpt någon åkpåse ännu (och orkar inte springa runt och göra det nu heller ;)



För att svara på frågan, den går och tvätta i 40 grader (perfekt)



#68 - Jenny

Dom är ju bara så fina=)

Så självklart vill jag tävla.Dom tvättas i 40 gradert=)

#69 - Katarina Hammarlund

Åh, det vore perfekt med en så fin och bra åkpåse till bebisen som ska komma när det är som kallast, 7:e februari.

Den kan Tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme.



#70 - Sandra Gevert

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.



Hoppas turen är på min sida , en åkpåse behövs verkligen :)

#71 - Hanna

Man kan tvätta den i 40 grader.=)

#72 - Mari

Jag vill gärna vara med och tälva om en vinteråkpåse. de är så snygga och kommer piffa upp vagnen till det lilla extra. ett stort plus är att de är varma och då vet jag att sonen kommer klara sig denna vargavinter.



Svaret på din fråga är att man kan tvätta åkpåsen i 40 grader. och även torktummlas, vilket är positivt enligt mig.

#73 - Daniella

Svaret är 40° :)



Vad kul med en sån här tävling!! vagngalen

#74 - Emilia

Hej! :) Man kan tvätta den i 40 grader. Ha en bra dag! Kram

#75 - Veronica - mamma till Theo och Tim

Åh, jag håller tummarna för att vi vinner!



Svar: kan tvättas i 40 grader och torktumlas



[email protected]

#76 - Angelica

40 grader och ingen torktumling.

#77 - bala

aww* ‘ Måste bara vinna detta! älskar såna där åkpåsar och vintern är självklart påväg och detta skulle passa min lilla kusin utmärkt som är 6 månader …… hon är så vacker och så sött älskar henne så mycket som en kusin att jag skulle vilja vinna detta till henne om det är gratis att vinna:D flera lotter jag kommer jätte gärna länka det i min fb! (har ejj blogg) och SVAR Materialet är vind och vattenbeständigt och kan tvättas i 40 grader och torktumlas.



om detta är gratis att vinna så är jag med

#78 - Danjella

Jag e med.

Svar: Den kan tvättas i 40 grader och torktumlas.

#79 - Cizzi

Vilken perfekt tävling nu inför vintern!

Åkpåsarna kan tvättas i 40°.

#80 - Linnea

Jag föreslår i 40 grader!



/Linnea

#81 - Emelie och lilla familjen

Den blommiga är så ljuvligt fin! Har tittat på den i flera säsonger nu men det blir aldrig någon köpt. Är ju härlig kontrast med alla färgglada blommor mot vinterns gråa slask.



Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.

#82 - Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag vill vara med och tävla! :)



Man kan tvätta dem i 40 grader!

#83 - Amanda

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader.

Nu håller jag alla tummar och tår jag har. ^^

#84 - Karin

Åh vilken bra tävling!! Håller tummarna för att jag vinner!

Svaret på frågan är 40 grader + torktummlas

#85 - Cicci

De kan tvättas i 40 grader (och till o med torktumlas! :D)



Hade hoppat i sjön om jag vann, för sååå glad skulle jag bli. :)

#86 - Anna

Man kan tvätta den i 40 grader! Åh vad roligt det hade varit att vinna, jag vinner aldrig! :)

Tack för en bra blogg, ha en skön kväll!

#87 - Veronica

Den får tvättas i 40 grader!

Nu håller jag tummarna, brukar aldrig vinna något så det skulle vara superkul om vi kunde pimpa vagnen lite nu till vintern!

#88 - Hannah

Hej

Jag hade gärna vunnit en superfin åkpåse. De går att tvätta i 40grader. Jag har börjat följa din blogg och känner igen mig i mycket jag har också två små barn och jobbar som gymnasielärare.

Mvh

Hannah i Helsingborg

#89 - milla

Hej!



Den kan tvättas i 40 grader!



Skulle bli superglad om jag vann, min son har just börjat dagis där de alltid sover utomhus i vagnen så denna skulle passa perfekt :)

#90 - Mamma Miaa

Hej, jag skulle bli superglad om jag vann. Vi behöver ju en ny åkpåse då årets förra såldes med den gamla vagnen och dessutom är The buppa Brand's superduper fina :)

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader .



Ha en supertrevlig vecka. Kram Miaa!

#91 - anette carlsson

Är gärna med i tävlingen.



Matrialet i åkpåsen är att den har kraftigt Polester yttertyg och är fodrad med varm fleece och stoppade med två lager av polyestervadd.

#92 - Sofia M

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.

#93 - Jennie

Den åkpåsen kan man tvätta i maskin i 40 grader (!) och till å med torktumla (!!).

#94 - Anna

Den får tvättas i 40 grader:-)

Skulle verkligen behöva en ny åkpåse till vintern så hoppas jag vinner:-)

#95 - Jennie

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader

#96 - Sigrid

Tvättas i 40 grader! De är ju grymt snygga och vi behöver dessutom en ny till Svante efs den gamla blivit för liten(!)

#97 - Lillemor

Man kan tvätta den i 40 grader

#98 - monica niemi

hej!

dom tvättas i 40 grader och det vore ju toppen med en åkpåse till våran 3:a som vi inte planerat, vi har sålt vagnar, vinterkläder och bebissaker nyss och nu väntar vi vårt tredje barn, så livet kan vända!

#99 - Nathalie

Jag vill tävla såklart! Behöver en ny åkpåse till nya lilla swiften :)

Rätt svar är 40 grader!

#100 - Betoul

I 40 grader....

#101 - joHannah

Jag är gärna med. Står mitt i åkpåsdjungeln och dessa är supersnygga =)

Svaret är;

De kan kan tvättas i 40 grader (och torktumlas.)



(tipsat;http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/10/jag-tavlar-hos-bambi-om-en-av-tva.html)

#102 - Linda

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader!!



Superfina åkpåsar, en sån skulle man ju vilja vinna och ha till dottern i vinter! Håller tummarna! =)

#103 - Hanna

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader! Håller tummarna att jag blir den lycklige!

#104 - mathilda

dessa härliga åkpåsar kan man tvätta i 40 grader!

#105 - Lina

Åh jag vill verkligen vinna just den åkpåsen på bilden som kan piffa upp den annars svarta vagnen till min dotter!

Svaret på frågan är att åkpåsen kan tvättas i 40 grader.



#106 - Sandra

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.



jag håller tummar och tår för att jag ska vinna en så att min dotter Idun får det varmt och skönt på alla promenader i vinter!

#107 - Maria

Hej! Vill gärna vara med att tävla om en av de fina åkpåsarna som går att tvätta i 40°!



// Maria

#108 - Popprinsessan

Jag vill självklart vara med och tävla om en häftig åkpåse!

40 grader är rätt svar och nu håller jag tummarna :-)

#109 - Rebecca

Jag är gärna med, åkpåse är något jag inte köpt än till kommande bebis som kan komma när som.



Rätt svar: kan tvättas i 40 grader



Håller tummarna. :)

#110 - tina

De kan tvättas i 40 grader och de kan torktumlas! :)

#111 - Johanna

Vill gärna vara med, man kan tvätta åkpåsarna i 40 grader!

#112 - Alexandra Nikumaa

40 grader! Underbara åkpåsar med både färg och mönster som Syns.

#113 - Emma Lisa Magnusson C

Hej,



Jag vill självklart va med o tävla om en så fin åkpåse !

Åkpåsarna kan Tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme. Perfekt!



Jag har delat med mina FB vänner om denna utmärkta tävling!

Du är tillagd på bloglovin såklart!

#114 - Emelie M

Vilken fantastisk tävling! behöver en riktigt varm påse till dottern här i kalla Jämtland i vinter & som dessutom är en riktig fröjd för ögat med så härliga färger:)



Man kan tvätta påsen i 40 grader.

#115 - Johanna

Den snygga åkpåsen går att tvätta i 40 grader :)

#116 - Emelie - Mamman som älskar vitt

Härlig tävling! Skulle gärna vilja vinna en åkpåse då vi inte har en sådan :)



svar: 40grader kan man tvätta dem i.



Håller alla mina tummar och tår! :)

[email protected]

#117 - Malin- Kalles mamma

Oj va många fina!

40 grader kan de tvättas i.

Nu håller jag tummarna hårt!!!

#118 - Carolina

Svar: Man kan tvätta dem i 40 grader. :-)



Håller tummarna stenhårt nu, vore underbart att få promenera omkring med vinterns snyggaste åkpåse. :-)

#119 - Johanna

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.

#120 - Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Svar: Åkpåsen kan tvättas i 40 grader! :)



[email protected]

#121 - Idah

Å här vill jag gärna vara med... väntar min första liten alldeles å den där såg för skön ut..



The Buppas Brans åkpåsar går å tvätta i 40 grader och skall torktumlas på låg värme :-D



Tack för en härlig blogg!!

#122 - Marika

Man tvättar denna fina vinter åkpåse i 40 grader, man kan även torktumla den på låg värme.

#123 - Anna

Coola och snygga åkpåsen från The Buppa Brand kan man tvätta i 40 grader och torktumla.



Nu håller jag tummarna att bebis som har BF 1 november får åka med stil och värme i vagnen i vinter!

#124 - maria

40 grader :D

#125 - Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke

Oh vilken tävling! Jag är med! :)



Åkpåsarna kan tvättas i 40 grader (och torktumlas på låg värme)



Hoppas på tur!

/Sarah

#126 - Almas mamma Emma

Hej!

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader.

Jag skulle supergärna vilja ha en sån fin åkpåse till min lilla tjej, så jag håller tummarna hårt nu! :) Kram!

#127 - Erika

Man kan tvätta åkpåsen i 40grader.

#128 - Anna Holmberg

Åkpåsen tvättas i 40 grader celcius.



Mvh

Anna

#129 - liselotte

Vilken härlig tävling, är gärna med, skulle vara jätteroligt att ha en så fin åkpåse. Den går att tvätta i 40 grader.

#130 - jonna

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader!



om jag vann skulle jag vilja ha den åkpåsen som är grön http://www.mammashop.se/akpase-i-softshell-gron-the-buppa-brand.html



den skulle passa utmärkt i min sons vagn =)

#131 - jonna

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader!



om jag vann skulle jag vilja ha den åkpåsen som är grön http://www.mammashop.se/akpase-i-softshell-gron-the-buppa-brand.html



den skulle passa utmärkt i min sons vagn =)

#132 - care69

Jag är gärna med!

Svar: 40 grader



Har tipsat:

http://care69.blogspot.com/2011/10/9-okt-vinn-en-akpase.html

#133 - Anonym

rolig tävling =)



svar:40 grader såklart

#134 - Erika

40 grader & kan torktumlas :) Skulle ja vinna blir det den svarta med star and black dots! Ja har letat efter JUST DEN överallt! Vinner ja inte blir d till att klicka hem den :)

#135 - Maria-Therese Havela

I 40grader :)

#136 - Evelina Mattsson Lundqvist

Svaret på frågan är 40 grader och torktumlas på låg värme! :) Jag vill vinna denna åkpåse http://www.mammashop.se/akpase-svart-vit-the-buppa-brand.html :) Håller tummarna nu.

#137 - Linda

Vilken kul tävling!



Svar: Den kan tvättas i 40 grader. Och torktumlas (hoppas på extra poäng när jag lägger till det ;-) :-D).

#138 - JoHaNNa - Skänk Gärna En Peng Till Min Rosa Bandet Insamling

dom kan tvättas i 40 grader och den kan även torktumlas...

#139 - Ingrid

Jag är väldigt gärna med! Vore toppen till min lilla skatt så att vi kan gå ut och promenera med vagnen även när det blir minusgrader :)



1. Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader.

2. För en lite större och förhoppningsvis avgörande chans så har jag tipsat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/october/jag-tavlar-om-en-vinterakpase.html



Håller tummar och tår så att de blir alldeles blåå!



Kram, Ingrid

#140 - Anna

Men vilken mysig blogg! Självklart följer jag dig med Bloglovin. Och vad kul med en tävling!

Svar: Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader.

Håller tummarna och hoppas på vinst!

#141 - Sandra

Hej!! Jag vill gärna vara med och tävla! Rätt svar på frågan är: 40 grader!

Hoppas på tur!

[email protected]

#142 - Rebecca

Vilken bra tävling! Denna fantastiska åkpåse kan tvättas i 40 grader.

#143 - Annelie Bunne

Jag är gärna med!



Tvättråd: Tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme.



Håller tummarna nu! Vore hur kul som helst att vinna en så snygg åkpåse från The Buppa brand

#144 - Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

svar: man kan tvätta den i 40 grader.



[email protected]



Följer din blogg.



Håller tummarna, skulle vara perfekt till våran lilla som kommer i November! :)

#145 - Lisa Andersson

Åh va kul med tävling!!

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader och torka den i torktumlaren på låg värme!



Håller tummar och tår för min lycka!!

KRAM

#146 - Cilla

Svar: Man kan tvätta åkpåsen i 40ºC!



Jag har även bloggat om den fantastiska tävlingen: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/the-buppa-brand-1.html :)

#147 - Mio

En sån skulle vi verkligen behöva! De kan tvättas i 40 grader.

#148 - Sofie Lindholm

Jag är gärna med i denna fina tävling. <3

Man kan tvätta àkpàsen i 40 grader



Hàller tummar och tàr för vinst

Kram

#149 - N

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader. "Svart star" var skitsnygg! :)

#150 - Hannele - mamma till 2 prinsar

En perfekt tävling för oss! Jag är med och svaret är 40 grader.



Hoppas på tur eftersom vi har stort behov av en åkpåse till lilleman när det börjar bli kallt!

#151 - jessamy

Hej.. 40 grader =) hoppas man vinner denna tävling.



har länkat http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

[email protected]

#152 - Helena Westberg

40 grader.



Åhh va roligt, håller tummarna!!



MVH

#153 - Bell

Denna underbara åkpåse kan tvättas i 40 grader.

Tänk att få en svart vit med röd dragkedja lagom till höst och vinter.. Hoppas hoppas :)

#154 - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar igång i bloggen]

Du anar inte vad jag hoppas på denna fina vinst. Som vi längtat och trånat efter just en åkpåse... men problemet är ju att man vill ha en påse med stil och kvalite - så det är inte bara att springa o köpa en. Ungarna är ju flera - och utgifterna likaså... ^^



Rätt svar är iaf att åkpåsen kan tvättas i 40 grader och torktumlas.



Kram Annika

[email protected]

#155 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och man kan tvätta åkpåsen i 40 grader.



Kram Sanna

#156 - Anya

Den kan tvättas i 40 grader :)



Jag har länkat till eran tävling här; http://anyatavlar.blogg.se/2011/october/buppa-brand.html

#157 - Stina

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader! Jag har tipsat här: http://fladdor.se/?p=3319



Kram Stina

#158 - Annelie mammatill3

Svar: 40 grader



[email protected]:)



Hoppas på tur:)

#159 - Turistiaasi

Hej!

40 grader är mitt svar!

#160 - VS - Anna

Svar: 40 grader!



Länkar här: http://vittellersvart.blogspot.com/2011/10/jag-tavlar-igen.html



Ha en jättefin höst!



Mvh Anna

#161 - EmmaE

Riktigt bra tävling!! Är på jakt efter en bra åkpåse till vintern så denna tävling passar mej perfekt =)

Åkpåsarna går att tvätta i 40 grader (kanon) dock ej torktumling!! Mvh Emma.

#162 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar. Man kan tvätta den i 40 grader.



Jag hoppas att jag vinner, det kommer nämligen bli en fin present till min gudson om jag vinner.



har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/october/akpase-910.html

#163 - jenn

OHhhhhhh ja! Klart som 17 att jag vill vara med :0)

svaret= 40 grader!

Jag har tippsat:

http://barbados.blogg.se/2011/october/10-augusti-akpase.html#trackback

#164 - Helena

Vilken superbra tävling! Hoppas på att vinna =)

Åkpåsarna kan tvättas i 40 grader.

#165 - Magdalena Svartlok

Jag är gärna med och tävlar.



Man kan tvätta i 40 grader.



email: [email protected]

#166 - carina

Den ska tvättas i 40 grader.

#167 - Elenor

Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader :)

#168 - Millah - väntar första barnet ♥

Jag är jätte gärna med :)



Svar: kan tvättas i 40 grader



Jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida..

Kram // Millah

[email protected]

#169 - Linda

vill absolut vara med och tävla då vi är i behov av en ny åkpåse till våran lilla Tova som är 6 veckor eftersom våran 11 år gamla åkpåse inte riktigt fyller sin funktion nå mer.

svaret är att man kan tvätta i 40 grader



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/october/vinn-en-akpase-1.html



Håller tummar och tår

Kram Linda

[email protected]

#170 - Elin J

Hej hej klart att man är med och tävlar i denna toppen tävling!



Svar: Maa kan tvätta den i 40 grader!



håller tummarna



KRAM

#171 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader! Skulle vara SÅ kul att vinna en åkpåse till lilla fyran som jag har på jäsning i magen :-)

#172 - Sandra

Jag tävlar! Svaret är 40 grader.

#173 - Evve

Roligt med fina tävlingar som dessa!



Rätt svar: Kan tvättas i 40 grader :)



Har tipsat om tävlingen inne hos mig: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/october/buppa-akpasar.html



Kram

#174 - alexandra

Jag är jätte gärna med och tävlar! Underbara tävling!



Man kan tvätta åkpåsen i 40 grader och ingen torktummling!

#175 - Helena

Åh så fina, hur kan man INTE vara med och tävla!



Svar på frågan är: de tvättas i 40 grader.



#176 - jenny

hej!Nu försöker jag åter igen att kommentera!Jag vill gärna tävla om åkpåsen och svaret på frågan är att den tvättas i 40 grader!Mvh Jenny

#177 - cattis

jag är med..



svar: de ska tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme



länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/october/9-oktober-vinterakpase-buppa-brand.html

#178 - Hanna

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla. Vore en jättefin present att ge till min syster som fått en liten Alma.



Svar: man kan tvätta den i 40 grader.



Må gott!

#179 - Sara

Jag vill givetvis vara med och tävla om den mysiga åkpåsen till min bebis som ännu ligger i magen :-) Svaret på frågan är 40 grader.

#180 - Emely Tuväng

Man kan tvätta den i 40 grader!

Skulle bli jätteglad om jag vann den. Den behövs verkligen nu i vinter. =)



Ha det bra!

#181 - Malin Ridell

Tack för trevlig bloggläsning!

Jag är jättegärna med och tävlar!!!



Åkpåsen kan tvättas i max 40 grader.

#182 - Linn

Svar: Vinteråkpåsen kan tvättas i 40 grader och torktumlas på låg värme.



Håller alla mina tummar och tår så vi kan göra många turer ute i den kommande vinterkylan :)



/Linn, [email protected]

#183 - TinaZ

Man kan tvätta i 40 grader.

#184 - jenny

40 grader.

#185 - Anna S

Man kan tvätta åkpåsarna i 40 grader.

Hoppas på tur.

/ Anna S.

#186 - linda andersson

De kan tvättas i 40 grader. Hoppas på tur att få en

#187 - Anne-louise Andersson

de kan tvättas i 40 grader. Verkar supersköna!

#188 - Marie Lindberg

Hej



den kan tvättas i 40 grader och torktumlas

ser jättefina ut



hälsningar

Marie Lindberg

#189 - Emmasusanna

Detta vore ju en ännu bättre present inför vintern!



Om jag skulle vinna, skulle jag välja den med stjärnan på.



Du kan tvätta vinteråkpåsen i 40 grader OCH den klarar av torktumling :)

#190 - Helena Häggström

Du lilla barn du slippa frysa,

Snörvla hosta och med näsan nysa.



Nedbäddad i fleece och mjuk vadd,

Kan du ligga där i värmen oskadd.



Men ibland den måste tvättas och tas omhand,

Denna häftiga åkpåse från The Buppa Brand.



Ingen oro då det går snabbt i 40 grader,

Sen är den som ny och du kan fortsätta att vara glader.

#191 - Karin Danielsson

Åkpåsarna från The Buppa Brand kan tvättas i 40 grader.



Tänk om man hade haft en sån när Lilleman var liten. Han var en liten kräkbebis och jag fick panik varje gång det hände i åkpåsen då jag varit korkad nog att köpa en som inte kunde maskintvättas. När han nu ska bli storebror i januari ska jag inte göra om samma misstag. Den här gången blir det en tvättbar åkpåse. Håller tummarna för att det blir en från The Buppa Brand.



/Karin

#192 - Malin

Hejsan!

Åkpåsarna kan tvättas på 40 grader.



//Malin

#193 - Sanne

Åkpåsen kan tvättas i 40 grader

#194 - Malin

Hej!



Svar : 40 grader.



Nu håller jag tummarna och hoppas på tur.



Mvh Malin

#195 - Myran

Jag är absolut med i denna tävlingen! Hoppas verkligen på att jag vinner, så bebisen i magen kan få den fina blommiga åkpåsen. :)



Svar på frågan: De kan tvättas i 40 grader och kan torktumlas.

#196 - Veera

Jag vill vara med :)



Svar: 40 grader.



/Veera

#197 - Emelie Eriksson

Jag vill så gärna vara med och tävla!

Man kan tvätta åkpåsen i 40grader.



MVH

Emelie Eriksson

#198 - Johanna

Jag vill så gärna ha den glada blommiga till min nyfödda 3 veckors son i vinter! Tvättas i 40 grader.

#199 - Cathrine

Hej! Vore ju helt perfekt att vinna en vinteråkpåse till min lilla stjärna eftersom jag inte hunnit ta tag i det. Helt plötsligt var han stor (6 månader snart och vart ha de månaderna tagit vägen??)och ville sitta upp i vagnen och jag insåg snabbt att snart behövs det något värmande som skyddar honom då det inte alls är lika vind och väderskyddande i sittdelen som i liggdelen. Hade inte alls funderat över detta då månaderna bara har rusat förbi ;) Svaret på frågan är att åkpåsen kan tvättas i 40 grader, helt perfekt ju :) Nu håller jag och lille William tummarna för en vinst!

#200 - Denise

Åkpåsen får tvättas i 40grader.

Åh, vad jag önskar att jag skulle vinna en sådan här åkpåse! /Denise

#201 - Louise - Mamma till William

Åkpåsarna från The Buppa Brand kan tvättas i 40 grader i tvättmaskinen.

De är så otroligt snygga och ser så gosiga ut!



Kram L

#202 - Tina Nicklasson

Svaret på frågan är: 40 grader och kan torktumlas.



Skulle vara underbart att vinna denna då jag fick mitt första barn den 29 september. Han ska nu klara vintern också :)



#203 - Lisa

Hej!

Svaret på frågan är: Du kan tvätta åkpåsen i 40 C värme.



Jag skulle så gärnavilja vinna en stjärnåkpåse till min lilla kille som kommer i mitten av November. Varmt, tryggt och stilsäkert - precis så vill jag att han ska åka runt i vinter. Och nästa vinter, och nästa vinter, och nästa vinter.



//Lisa

#204 - Mimmi

Jag vill vara med och tävla om åkpåsen!



Den går att tvätta i 40grader och torktumlas.

#205 - Marie

Tvättas i 40 grader.

En sån åkpåse vill nog både mamma och barn ha!

#206 - Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med och tävlar.

Man kan tvätta den i 40grader!



/Sandra

#207 - alexandra

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Den får tvättas i 40 grader!

#208 - nathalie

jag är med! 40 grader!

#209 - Josannah

Jag måste pröva lyckan!

Svar: 40 grader varmt.

#210 - Emma

Den kan tvättas i 40 grader!

Fantastisk tävling!

#211 - Sofia

Ett lyxigare och snyggare vinteråkpåse är nog svårt att hitta. Praktisk som kan tvättas på låga grader, 40. Familjen håller tummarna och hoppas på tur. Kram

#212 - Lena

40 grader räcker alldeles utmärkt för dessa åkpåsar!