bambi

Bloggar jag läser...

Då och då får jag frågan om vilka bloggar jag läser och här kommer en lista på dom som jag regelbundet läser (förutom mina vänners bloggar). Här är mina favoriter just nu:

Emeli Emanuelson - en nygift tjej som precis har flyttat till USA (hennes make är amerikan). Hon är riktigt duktig på att skriva (hennes språk är underbar att läsa!) och skriver om väldigt intressanta saker!

Lofsan - min kollega här på AFF som jag har lärt känna lite och hon är verkligen supertrevlig! Hon är också jätteduktig på att skriva och skrev häromdagen sin förlossningsberättelse som gav mig tårar i ögonen!

#1 - Lofsan

KRAM!

#2 - Emeli Emanuelson

Hej Bambi! Jag var ute och okynnesgooglade när jag dök på din blogg, och tro att jag jag blev glad när jag läste det här inlägget. Tack! :) Själv är jag faktiskt hemskt dålig på att läsa bloggar, jag har liksom aldrig fått in vanan. Beror väl kanske på att jag själv aldrig har bloggat, inte förrän nu. Men jag gillar din blogg, ska försöka kika in då och då! Ha det så gott och tack igen! :)

/Emeli