bambi

En lördagkväll
Ikväll tänkte jag lägga mig tidigt. Jag är så trött och så vill jag läsa ut min bok som jag läser nu, som är så otroligt bra! Jag längtar efter att fortsätta läsa den hela tiden.



Kvällens mat är en av mina favoriter - Tacopaj! Så gott med massor med sallad, salsasås och gräddfil! Imorgon blir det en annan favorit - Cannelloni! Det är så roligt med helg och att man har lite mer tid att lägga på matlagningen!  :)

Ha en underbar lördagkväll alla fina bloggläsare!  :)
#1 - tankgirrl

ååååh måste prova! Älskar dina recept! här hemma är storfavoriterna tacopaj, nachos (de i ugn med köttfärs och grejer på) samt din Chilli con carne. får testa detta redan imorrn tror jag ;)

#2 - Karoliina - med K och två i.

den boken har jag med! men jag har inte hunnit börja med den, men det låter ju onekligen som det är hög tid för det snart om den är så bra :)

#3 - maya

vad heter room with a wiew på svenska?



är det en dag som du läser nu?



ser gärna fler boktips i bloggen då jag äslkar attläsa..................

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

maya Tydligen så heter A Room With A View bara "Ett rum med utsikt" på svenska :)