bambi

En stilig man


Igår så tyckte jag att jag hade matchat mina kläder och skor så fint och så träffade jag på en kollega i lärarrummet. Det är en man i 60-års åldern som har exakt likadana Converse som mig! Till det så har han matchat en rosa pikétröja.

Vi började prata om detta och han berättar att han har ca 10 par Converse i olika färger som han alltid matchar med sina tröjor och skjortor! Han berättade också att han ofta får massor med komplimanger från vänner och elever att han är stilig och klär sig så snyggt!

Jag blev glad över att han kände att han kunde ha alla färger och att även andra verkar uppskatta det! Mer färg åt folket!  :)
#1 - Nicole

Coolt!

#2 - Bellis

Absolut! Mer färg åt folket! :)

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

WOW! Det måste har varit superläckert. Vilken kul idé.

#4 - Petra

WORD!

#5 - Rövarmamman

Härligt!! :) själv har jag bara två par för tillfället svart o ett par vita. Men skulle gärna kunna ha ett par rosa i samlingen med, dina ser såååå fina ut! Önskar dig en fin söndag! Kram

#6 - sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Underbart!!



Hoppas du får en bra vecka sötis! Kram!!

#7 - Maja

underbart med färg!:D

#8 - Martina

Vilken härlig äldre man som vågar bära färg! Och dessutom matcha det med SKOR i samma färg. Underbart!