bambi

Hört på lektionen idag
"The only truth is that there is no truth." But that's like a contradiction! Like when Justin Bieber sings "Never say never" then he sings never never never...

Det är ju bra att Justin Bieber kan hjälpa eleverna förstå...
#1 - Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Så sant, när du säger det! Den är väldigt fin :D

#2 - Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Haha underbart! :)



Ååh jag har haft allt för lite tid den senaste veckan. Jäkla sjukdomar hit och dit och så skola på de. Nu har jag iaf ÄNTLIGEN kunnat läsa in mig i lugn och ro på de senaste inläggen här. Älskar din blogg kära du! Du är så klok. Måste bara säga de :)



Roligt att du noterade "singelpost"! Jag hade inte märkt det själv men du har nog en poäng! ;)



Puss och kram till dig! Önskar er en toppenhelg!



((vilket fint kalas Zack fick, btw. Bajstårtan MÅSTE ju provas!))

#3 - Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Glömde ju bloggboken! Det är mammabea som startat och tanken är väl att den ska skickas runt till bloggare runt om i landet. Det är väl mest en rolig grej. Sen vad som händer med den när den är full vet jag inte? Vi går väl till historien antar jag? Gräver ner den långt ner i jorden och skickar hälsningar till framtiden? hahaha. Inte en aning ;)



#4 - Annica H

Hoppas du får en underbar helg tillsammans med familjen. :-)