bambi

McDonald's Rome style



Nog allt känns det lite konstigt att se McDonald's i gamla antika byggnader? Zack ville så gärna äta där så det blev en lunch på Mc Donald's. Menyn såg lite annorlunda mot den svenska McDonald's...

 



Hamburgaren var mini...



...och glassen såg lite mysko ut...



...men den var riktigt god! Den gröna är pistasch och den bruna är nocciolo (hasselnöt).

#1 - Martina

Tyckte det var riktigt roligt att de använder någon form av foccaciabröd till hamburgarna.



Hur var det nu det där med att allt ska se likadant ut över hela världen om man går in på en McDonald´s.....?

#2 - Josefine

I september i fjol satt jag och min då nyblivna make där på vår bröllopsresa. Han åt och jag satt mitt emot och mådde fruktansvärt dåligt. Dagen innan vi åkte hade jag testat positivt. Jag var gravid! Fy så dåligt jag mådde. Åt ingenting när jag var där, och inte så mycket dom kommande 4-5 månaderna heller :-/ Nu ligger resultatet här bredvid mig och har precis ätit lite potatis :-)



Välkomna hem!

#3 - Liz

Den gröna ser helt läskig ut ju :o

#4 - Anna-Carin

Såg du att de hade chokladmouse med trippenchoklad? I alla fall på Leonardo da vinci flygplatsens mcdonalds. vit, ljus, mörk choklad. MUMS!