bambi

September




Första september.
Det betyder en massa roliga saker som händer! Så mycket att se fram emot! Som ni ser så har mer än hälften av dagarna något inbokat redan!

Vår lilla plutt fyller 3 år. Det är kalas och vi ska på kalas i slutet av månaden. Nio av månadens dagar tillbringar vi i Italien och jag hoppas på god mat, fint väder och kanske lite sol och bad.


Längtan, längtan, längtan!
#1 - LADY DAHMER

ska du på we r family eller jobbar du?

#2 - BAMBI

Lady Dahmer Jag jobbar... så jag kan tyvärr inte gå :/

#3 - Annica H

Låter helt underbart! ;)

Själv åker jag på bröllopsresa nästa helg, jag har en tenta och sedan är det enbart skola och föreläsningar som gäller.



Eller, ja en hel del arbete med action Event också.

#4 - tindra

Hehe jag som tyckte min kalender var full.......