bambi

Vårens Grandma


Vårens populära Grandmas coat ser lite annorlunda ut med broderier och mönster. Den kommer att komma i Classics kollektionen. Gillar ni den?
#1 - Tanja

Spännande! Jag har två st. grandmas i olika färger och det har räckt gott. Men nu när jag ser den här finingen så skulle jag absolut kunna tänka mig en sådan. Tycker överlag att just grandmas coat är sjukt användbara, nu använder jag dem som kappor utomhus t.ex. Har haft dem på bröllop men även i till vardags. Den du visar här känns som lite mer finklädd. Är nyfiken på vilka färger den kommer i?

#2 - Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Jaa, jag älskar den!! Jättesnygg med rätt så otippade broderier :)



sv: Jaa, det blir spännande att få hem bilderna sen.. Han tog oxå av sig tröjan direkt när han kom till skola, och hade då bara LINNE på sig (som jag sagt att han INTE bara skulle ha). Till saken hör att han upptäckt det här med sugmärken och har alltså gjort sugmärken på sig själv på arma - han ser alltså misshandlad ut! Nu är det bara att vänta på fotot ;)



#3 - Odd molly rea

Odd molly kläder är så sjukt snygga! Jag önskar att de vore på rea oftare!

#4 - Odd molly fantast

Jag tyckte verkligen att det var en riktigt fin grandmas coat. Älskar verkligen alla fina bloggar om odd molly :D