bambi

Vinn fina priser från Libero!



Liberos tunna och mjuka UP&GO blöjor har också blivit märkta med den officiella nordiska miljömärkningen Svanen och vill därför fira det med fyra specialdesignade linnen som matchar blöjornas danstema (eftersom det går så bra att röra sig i blöjorna och dansa i dom!).



Nu har ni chansen att vinna lite fina priser från Libero:

1:a pris: Ett linne ur den specialdesignade kollektionen samt 4 Blöjcheckar á 50 sek rabatt vid köp av två valfria paket Libero blöjor (totalt 200 kr rabatt)
2:a pris: 4 Blöjcheckar á 50 sek rabatt vid köp av två valfria paket Libero blöjor (totalt 200 kr rabatt)

För att vara med och tävla så vill jag att ni - lämnar en kommenar till detta inlägg och gillar inlägget på Bloglovin' (man behöver inte prenumerera på bloggen för att gilla inlägg, men ni får gärna börja prenumerera också)!



Tävlingen pågår till fredagen den 23 september!
#1 - Madeleine

Har gillat på Bloglovin! :)

#2 - johanna med tyra o otto

åhh coolt... har gillat:)

#3 - Malin

Har gillat i Readern (Google) istället, hoppas det funkar lika bra (använder inte Bloglovin).

Lillgrisen hade sett hur cool ut som helst i ett sådant där linne!

#4 - Christine

Supercoola linnen!

#5 - Lili

Jag är gärna med.

gillat inlägget på bloglovin.såg att jag är nr1 som gillat det.

Hoppas på tur!

#6 - Josephine

Snygga linnen!=)

#7 - a-c

Tuffa linnen!

har gillat på Bloglovin.

#8 - Viola

Gillat!

#9 - Angelica

Klart man är med och hoppas att man har turen att vinna!

#10 - Bee

Gillar och lämnar en kommentar! Ha en fin dag!

#11 - Marie

Gillar på bloglovin



/Marie

#12 - Madde

Jag är med och har gillat på bloglovin

#13 - Ida

Nu har jag med gillat:-)

#14 - Malin Lenes

Jag gillar´t!!!

Gillar även deras nya kollektion.

#15 - tindra

I am in :) Vad coola linnen,skulle passa bra på pojkarna,....

#16 - Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian

Jag har gillat ;)

#17 - kristin, Vincents mamma ♥

perfekt tävling för oss småbarnsföräldrar! självklart är jag med! Gillar på bloglovin :)

ha en bra dag!! :)

#18 - Emma

Vilka tuffa linnen, och blöjrabbat behöver man alltid! Hoppas på tur!

#19 - Emma

Vill gärna vara med och tävla..

Gillat och blev nummer 17

#20 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar, har även gillat inlägget på bloglovin.



Kram Sanna

#21 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jag är såklart med och gillar!

#22 - Linda

Har inga barn själv men hade älskat att vinna detta till syskonbarnen. =)

(har självklart gillat inlägget!)

#23 - Nicole

Har gillat på bloglovin!

#24 - Helena

Har gillat på Bloglovin'. Har redan bestämt linne om jag har turen med mig

#26 - therese

nice! Gillart på bloglovin

#27 - Anna

Har gillat och hoppas jag vinner ett fint linne till min lilla skruttunge;-)

#28 - Hanna

Oh AWSOME, Min Charlie hade rockat rejält i de ;)

#29 - Anonym

Hej. Jag är med. Blev nummer 24 att gilla :)

#30 - Alfva

Gillar på BL - coolaste linnena i stan! Och vi gillade blöjorna!

#31 - Sofia

Vad skoj=) Jag gillar=)

#32 - TinaZ

Jag är gärna med. Har gillat (nr3)

#33 - johanna

Åh, ett sånt linne vill jag ha till min yngsta. Han kommer inte att vara bebis länge till så jag måste passa på nu.

#34 - Sofi

:D Gillar!!

#35 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag vill vara med och tävla :-) De blöjorna är så fräsiga!

#36 - Camilla

Jag har gillat på bloglovin' och nu en kommentar :)



Återstår och se om turen är på min sida :)

#37 - liselotte

Är gärna med och tävlar, har gillat inlägget ( jag och 30 andra)

#38 - Mamma Miaa

Dom är supercoola både blöjorna och linnena :) Vi har just köpt ett paket av blöjorna och skulle ju vara tufft att ha ett linne och matcha med.



Vart gillare 32 :)



Kram Miaa!

#39 - Anna Vid

Hejsan!

Jag är gärna med & tävlar om dessa fantastiska priser.

Jag gillar på bloglovin, såg att jag var den 4:e som gillade :).



Här är länken:

http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/23-sept-vinn-fina-priser-fran-libero.html



Mvh//Anna Vid

#40 - Lena

Jag har oxå gillat! Kul med många tävlingar på g.

#41 - Ingrid

Jag är gärna med och var nummer 34 som gillade inlägget :)

#42 - Lina & lille Kian

Hej!



Vi har också gillat inlägget på Bloglovin!

/ Lina & Kian