bambi

I mina gyllene skor
Dom sista tio goodiebagsen innehåller dessa jättesnygga guld tossor från Trumpette, sponsrat av Allt för föräldrar shoppen (som just nu har kampanjpris på dessa snyggingar!!).

I dom sista tio goodiebagsen är badoljan från Weleda den fräscha Citrus Refreshing Bath Milk.

P.S. Jag har inte fått tag i vinnaren av goodiebag nr 18, det verkar inte heller finnas någon registrad blogg på den bloggadressen hon uppgav?!? Så jag kanske måste utse en ny vinnare om inte hon svarar på mitt mail snart!!
#1 - Apan is Pang Preggo - väntar tredje barnet

Åh, jag älskar de där skorna och har suktat efter dem hur länge som helst. Vet att jag förmodligen har noll chans att vinna, men vad fan. Testar ändå. Det finns nio bilder att färglägga och denna kommentaren är du fri att radera om du tycker att den inte lämpar sig. Kram!

#2 - Malin Lenes

Goodiebag 18.

Det är jag som vunnit den. Har skickat flera mail men förstår inte vad som blev fel. Tror det sista gick fram.

Blev så himla glad när jag såg ditt mail om att jag vunnit.



Lyckades ju skriva in fel bloggadress med. Så kan det gå när man skriver från telefonen och den väljer ett helt annat ord.

Men kolla din mail, jag hoppas verkligen att det kommit fram.

Ha en fin helg med familjen.

Malin Lenes

#3 - linda

jag skulle vilja vinna. skulle dela med mig till min tjej kompis som nyss fick en liten töss.



Rösta på din blogg till mamma blogg galan.



Svaret är 16 återförsäljare,