bambi

Lyx till badet


Till er!


Jag var så glad att Weleda ville vara med och sponsra till goodiebagsen. För jag ville inte att det bara skulle vara saker till barnen utan även lite lyx till dom vuxna! Jag har själv provat Lavendel badoljan och den är verkligen gudomlig! Jag har även använt lite grann i barnens bad istället för badskum som lätt torkar ut huden!
#1 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Åh det där skulle jag verkligen vilja ha :) Verkar supermysigt!!

#2 - Milla från Hbg

Wow det låter bra. Då kan man ha lite i vattnet när man badar tillsammans med sin bänka :-) Har alltid problem med vad jag ska ha i vattnet.

#3 - Helena

Ja det ska bli härligt att testa lavendeloljan som var i paketet som låg i brevlådan idag :-) Supertack för att jag fick vinna en goodiebag, massor med roliga saker - Eskil har redan testat muminmuggen :-)

Kram Helena

#4 - Milla från Hbg

Haha, bäbis skulle det stå =)

#5 - Petra

Spännande att testa =)

#6 - dianasdrommar

Gillar också Weleda, hoppas ni har det toppen :) och att du blir riktigt pigg och utvilad :) kramar Diana

#7 - Fröken M

Tusen tack för paketet som dök upp igår !!

Ikväll är det jag som ska ta ett långt bad med min nya, ljuvligt doftande olja !!

Kram

#8 - Hattifnatt

Weleda är fina grejer!

#9 - Milla från Hbg

Wow det låter bra. Då kan man ha lite i vattnet när man badar tillsammans med sin bänka :-) Har alltid problem med vad jag ska ha i vattnet.