bambi

Önskelistan är lååååång
Häromkvällen så satt jag och "porrsurfade" lite - inne på Mini Rodinis hemsida. Gud, va mycket fint det finns! Jag skulle lätt kunna spendera 3000 kronor på kläder till barnen därifrån. Önskelistan kan göras lång!

Hur underbar är inte denna raring?

#1 - LILITH - Borderline & mamma

Det är livsfarligt med att surfa runt för att "bara titta". Jag gjorde det idag och det slutade med att en ny dator nu är på väg hem till mig :)

#2 - Tindra

Finns såååå mkt fint att shoppa!!

Tänkte fråga dig en sak då du är duktig på Odd Molly kläder,jag har fastnat för en klänning som heter Tadaa Dress,men är nyfiken på hur lång den är??? Och bästa pris ?? Gillar inte maxi klänningar som är för korta,känner mig som en clown då,kram på dig!

#3 - dianasdrommar

Älskar Mini Rodini :) kram Diana

#4 - Petra

Så fint